برگزاری ضیافت با شکوه دست‌های مهربان در اصفهان

ضیافت افطاری بنیاد نیکوکارانه دست‌های مهربان شعبه اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دست‌های مهربان، همه ساله این بنیاد در ماه مبارک رمضان اقدام به برپایی ضیافت‌های متعددی با محوریت افطاری به مددجویان، در شعب مختلف خود می کند.
امسال نیز این سنت بنیاد دستهای مهربان ادامه یافت که طی آن روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ضیافتی باشکوه و به یاد ماندنی در اصفهان و از سوی شعبه این شهر برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دکتر شهرام فرجی بنیان‌گذار و مدیرعامل بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان برگزار شد، دکتر صافی معاونت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان؛ امین دماوندی معاونت ارتباطات و مشارکت‌های مردمی دست‌های مهربان، خانم جهانی معاونت درمان دست‌های مهربان، خانم سالک معاونت توانمندسازی دست‌های مهربان و اعضا و روابط عمومی باشگاه فوتبال ذوب‌آهن و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان حضور داشتند.

این مراسم از ساعت ۱۸:۳۰ در تالار آناهیتا میزبان حدود ۳۵۰ نفر از زنان و کودکان تحت حمایت بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان بود.
بر اساس همین گزارش، در ضیافت افطاری اصفهان، برنامه‌های متنوعی از جمله تواشیح؛ شعبده‌بازی؛ نمایش پانتومیم؛ اجرای گروه آکروبات و نیز تقدیر از کودکان عضو تیم فوتبال و بازیگران بنیاد، توسط بازیکنان و مدیران باشگاه‌های فولاد مبارکه سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان به اجرا در آمد.
گفتنی است در این مراسم باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با اهدای تندیس باشگاه و پیراهن مزین به امضای بازیکنان این تیم به دکتر شهرام فرجی، از ایشان تقدیر به عمل آورد.

” استفاده از اخبار با ذکر منبع بلامانع است “

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .