dmngoadmin

19 اسفند 1398

بدون دیدگاه

سرپرستی کودکان بی سرپرست

برپایی فسیتوال نقاشی با هدف ترویج سرپرستی کودکان بی سرپرست

بیست و نهمین فسیتوال نقاشی دستان مهربان در شعبه اصفهان با هدف ترویج فرهنگ سرپرستی کودکان بی سرپرست برگزار شد. به گزارش واحد روابط عمومی از اصفهان، فستیوال نقاشی دست های مهربان برای پنجمین بار در شعبه اصفهان از تاریخ ۲۱ الی ۲۶ شهریور ماه برای اولین بار در شعب به مدت ۶ روز متوالی از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۳ شب در مجموعه اصفهان سیتی سنتر برگزار شد تا این بنیاد خیریه یک بار دیگر فرهنگ سرپرستی کودکان بی سرپرست را ترویج دهد.

هنرمندان کوچک تحت پوشش نیز از ساعت ۱۶ الی ۲۰ با حضور در کشتی رویاهایشان، تمام عشق و امید خود را روی کاغذ های نقاشی می آوردند .

پرسنل دستان مهربان با اهدای فرفره های زیبا در تمام طبقات از مراجعین برای دیدن گالری دعوت به عمل آورد؛ فرفره های رنگارنگ نماد فستیوال اصفهان و نشان‌دهنده‌ی این چشم انداز زیبا بود که با سرپرستی کودکان بی سرپرست می توان عشق و زیبایی را به پرواز درآورد. تمام کارمندان مجموعه سیتی سنتر که توسط اطلاع رسانی شبکه های خبری سطح اصفهان از این مهم با خبر شده بودند هر یک به نوبه خود با اشتیاق فراوان به دیدار کارهای دست هنرمندان کوچک آمده و هدایایی به هنرمندان کوچک تقدیم می کردند.

 همچنین برای اولین باردر خانواده بزرگ بنیاد نیکوکاری دست های مهربان تست سلامت رایگان در پنجمین نمایشگاه نقاشی رخ داد که با استقبال زیادی همراه بود.

در دومین روز از برگزاری مراسم، حامیان مهر و مهربانی، همان انسان‌های بزرگی که از قبل نسبت به سرپرستی کودکان بی‌سرپرست اقدام کرده بودند با در دست داشتن هدایایی برای دیدار کودک معنوی خود به مجموعه می آمدند و با دست های مهربان شان قلب های کودکان تحت پوشش را شاد می کردند.

سومین روز گالری اصفهان با حضور قائم مقام محترم بنیاد سرکار خانم دکتر یوسفی شور و هیجان دیگری داشت، کودکان تحت پوشش با اهدای گل به ایشان از حضورشان که باعث دلگرمی همه ی حاضرین بود تشکر کردند.

روز چهارم گالری مزین شد به حضور  جناب آقای دکتر فرجی مدیر کل محترم بنیاد و تیم معاونتی که همراه ایشان بودند. مدیر کل محترم بنیاد با اهدای هدایایی به بچه های تحت پوشش رسم جوانمردی را بجا آوردند و دلهای کوچک و لبریز از غمشان را مثل همیشه شاد کردند.

پنجمین روز که استقبال خیرین و مراجعه کنندگان به اوج خود رسیده بود، همراه بود با تقدیم عروسک هایی از جنس امید و آرزو و کاکتوس هایی از جنس محبت به مراجعین که به یادگار از دستهای مهربان در خاطرشان ثبت شود.همچنین شعبه اصفهان امسال با طراحی مسابقه نقاشی بین کودکان مراجعین نیکوکار و همچنین مسابقه عکس سلفی در قالب اینستاگرام جلوه دیگری به فضای گالری بخشیده بود.

روز ششم و اختتامیه فستیوال همراه بود با برنامه های شاد و جذاب که توسط هنرمند اصفهانی «عمو شادمان » و همراه تیم عروسکی همراه شان به اجرا درآمد و توجه تمام بازدید کنندگان مجموعه را به فضای گالری نقاشی جلب کرد.

یادآور می‌شود پیش از از این و در تیرماه، مراسم تولد کودکان متولد تیرماه تحت پوشش بنیاد خیریه دستان مهربان در شهر اصفهان و در همین مجتمع که همواره با این بنیاد خیریه همکاری داشته است برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی بنیاد خیریه دستهای مهربان، شادی کودکان در روز تولدشان بسیار به یاد ماندنی است، و اگر این تولد به صورت گروهی باشد، دیگر جمع این شادی­ها وصف ناپذیر خواهد بود.
روز چهارشنبه، سی ام تیر ماه به همت بنیاد خیریه دستان مهربان شعبه شهر اصفهان برای متولدین ماه تیر ماه تولدی با حضور کودکان تحت پوشش این بنیاد برگزار شد. این مراسم در اتاق تولد مجتمع سیتی سنتر اصفهان جریان داشت.
این مراسم با بخش های مختلفی همراه بود که در آن سعی می شد تا بار دیگر لبخند را بر سیمای زیبای کودکان معصوم ببیند. ابتدا مراسم با آهنگ تولدت مبارک آغاز شد و در ادامه کودکان شمع های تولد خود را فوت کردند و کیک خود را بریدند. پس از صرف کیک، خیرین عزیزی که سرپرستی کودکان بی سرپرست را بر عهده گرفته بودند با هدایایی که در دست داشتند، کودکان را غافلگیر نموده و شادی آنان را چندین برابر کردند.

ادامه این برنامه با حضور کودکان در شهربازی مجموعه سیتی سنتر ادامه پیدا کرد، و لبخند رضایت را برلبان این کودکان معصوم آورد. پایان بخش این مراسم نیز صرف شام در رستوران مجموعه سیتی سنتر بود.                                                                                       

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + ده =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .