dmngoadmin

30 اردیبهشت 1399

بدون دیدگاه

اهدای ۳۲۰۰ سبد کالای خیریه به مددجویان

اهدای ۳۲۰۰ سبد کالا

دکتر زهرا یوسفی در گفتگو با خبرگزاری برنا خبر داد:

اهدای ۳۲۰۰ سبد کالای خیریه به مددجویان بنیاد دستان مهربان

با شیوع بیماری کرونا، بنیادهای خیریه فعالیت بیشتری در پیش گرفته اند. در همین رابطه مدیرعامل بنیاد نیکوکاری دستان مهربان می‌گوید جدا از پانزده هزار مددجوی تحت پوشش، این بنیاد با شناسایی افراد نیازمند در محله‌ های فقیرنشین به آنها نیز خدماتی ارائه می دهد.

دکتر زهرا یوسفی، مدیرعامل بنیاد نیکوکاری دستان مهربان در خصوص کمک رسانی به نیازمندان پس از شیوع بیماری کرونا گفت: با اعلام شیوع بیماری کرونا، بنیاد نیکوکاری دستان مهربان با راه اندازی یک کمپین خیریه تحت عوان کمپین «کرونان» در صدد خدمت رسانی بهتر به مددجویان و نیازمندان بر آمد.

مدیرعامل بنیاد خیریه دستان مهربان در مورد ارزش ریالی بسته های معیشتی که توزیع شد، گفت: این بنیاد از زمان راه اندازی کمپین تا کنون، دو بار بسته های کمکی میان مددجویان و همچنین افراد نیازمند در محله های فقیرنشین توزیع کرده که یک بار آن به دلیل رسیدن ماه مبارک رمضان کامل تر بود.

دکتر یوسفی افزود: جدا از اقلامی که برای بار نخست در نظر گرفته بودیم، اقلامی چون گوشت، مرغ، حبوبات، روغن، مواد شوینده و بهداشتی، ماکارونی و … در این بسته های خیریه قرار دادیم تا این عزیزان حداقل یک ماهی را بدون استرس در خانه سپری کنند. البته این را هم باید اضافه کنم که جدا از این موارد، وجه نقدی نیز به مددجویان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه با بهتر شدن وضعیت بیماری کرونا، در صدد آن هستیم برای افطار، توزیع غذای گرم خیریه را در تمام شعب سیزده‌گانه‌ داشته باشیم، افزود: طبق برنامه تدوین شده، این هفته در تبریز توزیع غذای گرم آغاز و هر روز در یک شعبه این کار عملی می شود ولی برای تهران سه هزار غذای گرم در نظر گرفته شده که این احتمال وجود دارد به دلیل اینکه شاید نتوانیم همه را طی یک روز توزیع کنیم، طی دو روز این کار انجام شود.

زهرا یوسفی مدیرعامل موسسه خیریه دستان مهربان در پاسخ به این سوال که این غذاها چگونه به دست افراد نیازمند می‌رسد، گفت: غذای گرم از قبل آماده شده و با رعایت نکات بهداشتی، به منزل مددجویان فرستاده خواهد شد. این نکته را هم باید اضافه کنم که جدا از مددجویان خودمان، با شناسایی افراد نیازمند در محله های فقیرنشین، به آنها نیز خدمت‌رسانی خواهیم کرد.

#کرونان

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#بنیاد_نیکوکاری_دستان_مهربان

*کلیک کن، کار نیک کن*

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − یک =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .