dmngoadmin

28 مهر 1399

بدون دیدگاه

خیریه دستان مهربان یزد را بشناسیم

نگاهی به خیریه دستان مهربان یزد

خیریه دستان مهربان برای گسترش فعالیت‌های خود در سراسر کشور، شعبه یزد را در تاریخ ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ با حضور بنیانگذار، آقای دکتر فرجی و مدیرعامل این خیریه خانم دکتر یوسفی و تنی چند از مسئولان استانی افتتاح و به طور رسمی در استان یزد آغاز به کار کرد.

چشم امید نیاز مندان به خیریه دستان مهربان یزد

از جمله فعالیت‌های خیریه دستان مهربان یزد در راستای اهداف ارزشمند خود برای توانمند‌سازی زنان سرپرست خانوار، آموزش مهارت و بهداشت روان را با موضوع مهارت‌های زندگی را آموزش دهیم. واحد حمایتی و مددکاری این خیریه جلسات آموزشی مهارت‌های زندگی را برای مددجویان عزیز در این استان برگزار کرد.

خیریه دستان مهربان یزد در این استان، هر ساله در ماه مبارک رمضان نذوراتی را برای نیازمندان مناطق محروم تهیه و در بین این عزیزان توزیع می‌کند.از فعالیت های این خیریه برای ساختن لحظات سالم و مفرح برای کودکان وخانواده های  مددجویان، به مناسبت روز سینما،یک سانس ویژه را با همکاری عوامل سینما برای خانواده های تحت پوشش تدارک دیدند. و همچنین صد و بیستمین همایش دوچرخه سواری  را به مناسبت اولین سالگرد شعبه دستان مهربان یزد با همکاری مدیران ورزش های همگانی یزد در این استان برگزار کرد.

 در این دوره چند ساله فعالیت‌های زیادی در حوزه کمک به نیازمندان در این استان صورت گرفته است و امید است در آینده نه چندان دور، قدم‌های بزرگتری برای مستضعفان برداشته شود.

این خیریه در جدیدترین اقدام نیکوکارانه ی خود طی یک برنامه ی مجازی که به صورت یکپارچه در تمام شعبه های خیریه دستان مهربان به اجرا در آمد با برگزاری گالری مجازی نقاشی کودکان بی سرپرست تحت پوشش خود، این امکان را برای این کودکان فراهم کرد مردم مهربان کشور با خرید این نقاشی ها از کودکان بی سرپرست حمایت بیشتری به عمل آورند.

شماره تماس و آدرس این شعبه

شماره تماس در استان یزد:

۳۶۲۲۳۲۰۸-۰۳۵

آدرس مؤسسه خیریه دستان مهربان در استان یزد:

یزد، خیابـان امـام، انتـهای کوچـه ی برخـوردار

مؤسسه خیریه ی دستان مهربان از سال ۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده و عمده فعالیت این مرکز حمایت و توانمندسازی زنان و کودکان بی‌ سرپرست و بد‌ سرپرست  است.

این بنیاد یک سازمانی غیردولتی، غیرسیاسی، مستقل و مردم‌نهاد بوده که برای رفع محرومیت و کمک به اقشار نیازمند به‌ ویژه زنان و کودکان نیازمند کمک، حمایت و با انگیزه والای انسان‌ دوستی و کمک به هم نوع در سطح کشور فعالیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − یازده =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .