برقراری ارتباط متقابل بین مردم و مسئولین، ایجاد بستر تفاهم همکاری، جلب اعتماد عمومی، اعتماد سازی درون و برون سازمانی جلب همکاری و بسط تفاهم عمومی، آگاهی مردم از عملکرد سازمان، آماده نمودن اذهان عمومی در اجرای طرح­ها و برنامه­ ها وایجاد محیط مناسب برای رشد فضایل اخلاقی کارکنان در چهار چوب ضوابط و معیارهای نظام جمهوری اسلامی ایران و اهداف سازمان از اهم وظایف روابط عمومی می باشد .

روابط عمومی به دلیل ماهیت خاص خود و ضرورت ارتباط مستمر زیر نظر مستقیم بالاترین مقام مسئول سازمان قرار دارد. شرح وظایف روابط عمومی اغلب دستگاه­ها با اندکی تفاوت مشترک است و هر سازمان با توجه به سیاست­های مدیر برنامه­های سازمانی خود را با شرح وظایف ثابت سازمان انجام می­دهد فقط در شدت و ضعف آن نظر مدیریت رعایت می­گردد.

عمده فعالیت:

ارتباط با رسانه­ ها( حوزه رسانه – فرهنگی )

ارتباطات مردمی

پژوهش و افکار سنجی

دیدار و بازدیدها

حضور در مراسم های جشن و سوگواری

انجام مراسم، همایش، افتتاحیه و اختتامیه­ ها

ماهنامه ها  وفصلنامه ها

ارتباطات الکترونیکی

بروز رسانی پرتال

آموزش

تفاهم نامه ­ها

آرشیو و بایگانی

در راستای تحقق بخشیدن به اهداف بنیاد، که همانا خدمت صادقانه به نیازمندان واقعی جامعه با توجه وی‍‍‍ژه به حفظ کرامت انسانی افراد است، روابط عمومی بنیاد نیکوکاری دست های مهربان همواره در تلاش است تا با اطلاع رسانی دقیق و شفاف از فعالیت و نحوه عملکرد بنیاد، تصویر جامع و صادقانه ای را به همه همراهان و حامیان بنیاد ارائه دهد و با جلب اعتماد عمومی زمینه ساز گسترش فعالیتهای خیرخواهانه بنیاد باشد.

شفاف سازی و پاسخگویی یکی از ارزش های حاکم بر بنیاد نیکوکاری دست های مهربان است. پرسش از بنیاد حق همه حامیان و ذیربطان است و پاسخ به این پرسشها، وظیفه روابط عمومی است.

روابط عمومی بنیاد نیکوکاری دست های مهربان، تلاش و همت خود را به کار می برد تا به یاری و مساعدت موسسات، همایان مهربانی و هموطنان خیرخواه، مسیر دشوار رسیدن به آرامش و آسایش را برای تمام مددجویان عزیز، هموار سازد.

            پست الکترونیکی:   poorhamzeh@dmngo.ir
Print Friendly