توزیع سبدکالا بین زندانیان نیازمند گچساران

بنیاد نیکوکاری دست های مهربان با هدف کمک رسانی به مناطق محروم گچساران در قالب کاروان مهربانی و با شعار بهار در دستان ماست ۳۰ بهمن ماه به این شهر سفر نمود.
این کاروان یکشنبه ۱ اسفند در راستای کمک به زندانیان نیازمند گچساران با حضور در زندان این شهر چندین سبد کالا بین این افراد توزیع نمود.
با همت بنیاد نیکوکاری دست های مهربان زندانیان بی بضاعت گچساران شناسایی شده و سبدکالاهایی حاوی کمک های مردمی بین آنان توزیع گردید که این بسته ها شامل خوراک، پوشاک و دارو بودند.
در ادامه این دیدار مدیران بنیاد دست های مهربان در نشستی با آقای باقرنژاد رئیس زندان گچساران پیرامون آزاد نمودن تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد و برگزاری جشن گلریزان جهت جمع آوری کمک های مردمی صحبت های مفیدی داشتند.
در این دیدار رئیس زندان گچساران ضمن تشکر از یاوران بنیاد نیکوکاری دست های مهربان اظهار داشت: درصد قابل توجهی از زندانیان به دلیل فقر به سمت جرم کشیده می شوند و ضروری است تا به قشر آسیب پذیر جامعه توجه خاصی شود.
نهادهای غیردولتی و مردمی می توانند نقش موثری در کمک همه جانبه به زندانیان داشته باشند.
همچنین خانم دکتر بهرامی مدیر اجرایی بنیاد نیکوکاری دست های مهربان طی سخنانی گفت: خانواده های زندانیان عضوی از پیکره جامعه هستند که متأسفانه با ارتکاب جرم توسط زندانی، ناخواسته متحمل آسیب های اجتماعی می شوند و امید است با حمایتهای مادی و معنوی از خانواده زندانیان در مسیر کاهش این آسیب ها اقدامات مناسبی به عمل آید.

” استفاده از اخبار با ذکر منبع بلامانع است “

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 7 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .