فصلنامه بنیاد خیریه دستان مهربان

فصلنامه یا نشریه، به مدرکی جلد شده و ادواری گفته می‌شود که به‌طور منظم و با فاصلهٔ انتشار مرتب و زیر شمارهٔ ردیف و دوره و تاریخ معین در زمینه‌های گوناگون (اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، دینی، علمی، فنی، کشاورزی، نظامی، هنری، ورزشی و نظایر این‌ها) بیش از دو بار در سال منتشر شود و در تهیهٔ مطالب آن بیشتر از یک نفر مشارکت داشته باشد و نیز دارای بیشتر از یک مقاله باشد.

فصلنامه دارای «شکل» و «محتوا» است. معمولا به لحاظ شکل عموماً دارای نام، اندازهٔ معین، شماره و تاریخ، دوره یا سال، شناسنامه (نام صاحب امتیاز، مدیر مسئول، سردبیر، هیئت تحریریه، نشانی و…)، و به عنوان هویت ظاهری دارای شیوهٔ صفحه‌آرایی هستند. فصلنامه بنیاد خیریه دستان مهربان درباره رویداد ها و اخبار بنیاد در سراسر کشور می‌باشد. اخباری همانند: جشن تولد کودکان تحت پوشش، سبدکالا، کمپین های خیریه ای، ساخت مدارس در مناطق محروم کشور و….

بنیاد خیریه دستان مهربان می کوشد تا با برنامه‌ریزی در حوزه توانمندسازی محرومین و زنان و کودکان بی سرپرست یا بدسرپرست، در کاهش فقر و علل زمینه ساز آن و رفع مشکلات معیشتی هموطنان نیازمند در ایران مشارکت کند.

حمایت مالی و معنوی در کنار احترام به شخصیت انسانی و حفظ و صیانت از کرامت انسانی مددجویان از یک سو و عملکرد شفاف و پاسخگویی دقیق به نیکوکاران و حامیان گرامی از سوی دیگر، همواره سرلوحه فعالیتهای بنیاد خیریه دستان مهربان است.

مهراوه – شماره ۲۸
مهراوه – شماره ۲۶ و ۲۷
مهراوه شماره ۲۴ و ۲۵
مهراوه – شماره ۲۲ و ۲۳
مهراوه – شماره ۱۸ و ۱۹
4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .