روابط عمومی

27 آبان 1402

بدون دیدگاه

اجرای کمپین مداد نارنجی در مناطق محروم شهر مراغه

اجرای فاز دوم و سوم کمپین مداد نارنجی

اجرای فاز دوم و سوم کمپین مداد نارنجی – بنیاد خیریه دستان مهربان

اجرای فاز دوم و سوم کمپین مداد نارنجی در مناطق محروم شهر مراغه – استان آذربایجان شرقی

بنیاد دستان مهربان شعبه مراغه در مهر ماه سال ۱۴۰۲ ، همچون سال‌های گذشته کمپین مداد نارنجی را در سراسر کشور برگزار کرد.

کمپین مداد نارنجی با هدف تأمین لوازم‌التحریر و کیف و کفش برای دانش‌آموزان نیازمند و محروم، هر ساله شهریور و مهر ماه، در آستانه‌ی شروع سال‌تحصیلی جدید به اجرا در‌می‌آید.

در فازهای دوم و سوم کمپین مداد نارنجی که در مناطق محروم اجرا می شود که طی آن، شعبه مراغه پس از بررسی‌ها و تحقیقات لازم، نقاطِ دارای اولویت را شناسایی و کمک‌رسانی به آن مناطق را انجام داد.

این بنیاد پس از شناسایی دانش آموزان نیازمند مناطق محروم در شهرستان های مراغه و ملکان و با هماهنگی های انجام گرفته، با حضور در این مناطق و با اهدای لوازم التحریر و کیف و کفش به این عزیزان ، مانع بازماندن دانش‌آموزان نیازمند از تحصیل شد.

شایان ذکر است علاوه بر اجرای سه فاز بسیار تاثیرگذار در بین دانش آموزان تحت پوشش و دانش آموزان مناطق محروم ، این بنیاد توانست پاسخگوی دانش آموزان نیازمند معرفی شده از سوی ارگان های دیگر نیز باشد و باری را از دوش جامعه برداشته و اثرات منفی این کمبودهارا تا حد توان خود در جامعه مکاهش دهد

بنیاد دستان مهربان در این راستا از مردم خیر‌اندیش و نیکوکار شهر مراغه که در این کمپین پا به پای فعالیت بنیاد همراهی نموده و با تهیه لوازم التحریر، در تحصیل و پیشرفت کودکان بی‌بضاعت که در آینده آبادانی و سربلندی را برای ایران به ارمغان خواهند آورد تقدیر و قدردانی می نماید.

نکته حائز اهمیت این پویش و نتیجه تلاش سراسری همکاران بنیاد دستان مهربان در سرتاسر ایران عزیز این است که در فاز اول هفتمین دور این کمپین برای  ۱۰ هزار دانش‌آموز نیازمند در سراسر کشور، اقلامی از قبیل لوازم التحریر، کیف، کوله و پوشاک مدرسه تامین و به این عزیزان اهدا شد.

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .