روابط عمومی

23 مهر 1402

بدون دیدگاه

اخبار شهریور شعبه گیلان

اخبار شهریور شعبه گیلان بنیاد دستان مهربان 

اقلام تحصیلی پویش مداد نارنجی بین کودکان تحت پوشش توزیع شد 

مدیر دستان مهربان شبه گیلان از اهدای اقلام تحصیلی به کودکان تحت پوشش و برگزاری کارگاه توانمندسازی با محوریت ساخت و تولید عروسک های جدید برای شعبه گیلان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دستان مهربان شعبه گیلان، رضا خیرخواه، اظهار کرد: با لطف و عنایت حامیان نیک اندیش شعبه گیلان توانستیم در هفتمین پویش بزرگ مداد نارنجی همزمان با شعب دستان مهربان در سرتاسر کشور اقلام تحصیلی کودکان تحت پوشش را اهدا نماییم.

وی افزود: فاز اول پویش مداد نارنجی از ابتدا تا پایان شهریور ماه سال جاری ادامه داشت و در چهارچوب این پویش هرآنچه که کودکان دستان مهربان برای آغاز سال تحصیلی نیاز داشتند تامین شد.

مدیر دستان مهربان شعبه گیلان خاطرنشان کرد: حمایت ها از دانش آموزان صرفا معطوف به آغاز سال تحصیلی نیست و این کودکان تا پایان سال تحصیلی نیز مورد حمایت این خیریه هستند؛ تا از حقی برابر برای تحصیل همراه با دیگر دانش آموزان سرزمینمان برخوردار باشند.

خیرخواه در ادامه با اشاره به نقش پررنگ پویش مداد نارنجی در حمایت تحصیلی از کودکان نیازمند تصریح کرد: فاز دوم این پویش نیز از یکم تا پانزدهم مهرماه سال جاری ویژه مناطق محروم به مرحله اجرا خواهد رسید که شعبه رشت نیز همزمان با دیگر شعب دستان مهربان تلاش میکند تا اقلام تحصیلی مورد نیاز کودکان محصل در مناطق محروم این استان را تامین نماید.

رشد تولید در کارگاه توانمندسازی شعبه گیلان

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در کارگاه توانمندسازی شعبه گیلان افزود: روند آموزش و یادگیری زنان سرپرست خانوار حاضر در این کارگاه روند رو به رشد و مطلوبی است و به همین جهت تولیدات آنها افزایش داشته است.

مدیر دستان مهربان شعبه رشت، گفت: اکنون بیش از ۵ طرح و مدل عروسک در این شعبه تولید می شود که هرکدام از این تولیدات نشانی از آداب و رسوم و فرهنگ ایرانی را با خود به همراه دارند و به همین دلیل نیز با استقبال مخاطبین و خریداران مواجه شده اند.

خیرخواه در پایان یادآور شد: حمایت از زنان سرپرست خانوار در مسیر توانمندسازی و خودکفایی از اهداف مهم و بلند مدت دستان مهربان است که با عنایت خداوند متعال و همراهی حامیان گرانقدر شعبه گیلان گامهای بلندی در این مسیر برداشته است.

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 5 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .