dmngoadmin

03 آبان 1399

بدون دیدگاه

سالروز افتتاح موسسه خیریه دستان مهربان

چهارده سال از افتتاح موسسه خیریه دستان مهربان گذشت

موسسه خیریه دستان مهربان در سال ۱۳۸۶ توسط دکتر شهرام فرجی تأسیس و فعالیت خود را با تمرکز بر حمایت و توانمندسازی زنان و کودکان بی‌سرپرست و بد‌سرپرست شروع کرد.

سال‌هایی‌ پر از کار خیر، پراز لبخند و پر از اشک شوق

در این سال‌ها، موسسه خیریه دستان مهربان کنار همه نیازمندان بود تا گام‌های موثری برای خیر رساندن به نیازمندان در جهت تأمین رفاه زندگی آنها فراهم کند. به یاری خدا و همت حامیان سخاوتمند این خیریه توانست دل‌های نیازمندان زیادی را در سراسر کشور عزیزمان شاد کند.

از جمله فعالیت‌های موسسه خیریه دستان مهربان در این سال‌ها مدرسه سازی، ساخت درمانگاه، اعزام کاروان‌های حمایتی به نقاط دور افتاده و محروم، حمایت خاص از بیماران خاص، اعطای جهیزیه و تسهیلات ازدواج، اعطای کمک هزینه‌های تحصیلی و آموزشی، پرداخت وام‌های خود اشتغالی و فراهم سازی زمینه اشتغال مددجویان، ایجاد کارگاه‌های آموزشی حمایتی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار را می توان نام برد.

اکنون که ۱۴ سال از افتتاح موسسه خیریه دستان مهربان می‌گذرد این خیریه با وجود خیرین مهربان خود به گذشته‌اش افتخار می‌کند؛ چون توانسته سرپرستی بیش از ۳۲۰۰ خانواده از کودکان بی‌سرپرست و زنان سرپرست خانوار را بر عهده داشته باشد؛ تقریباً می‌توان گفت بالغ بر ۱۵ هزار نفر از مردمان سرزمین سربلند ایران.

ساخت ۵ مدرسه، شش درمانگاه، سه مرکز نگهداری و آموزش کودکان و تحت درمان قرار دادن تعداد زیادی از بیماران خاص نیز از دیگر فعالیت‌های خیرخواهانه دستان مهربان بوده است.

هدیه لبخند از سوی قلب مهربان حامیان

سالگرد افتتاح موسسه خیریه دستان مهربان بهانه‌ای شد برای مروری برگذشته و چشم‌انداز بسیار بزرگ این خیریه در روزهای آینده.

بنیاد دستان مهربان ۱۴ سال در کنار مردمانی است که پینه‌های دستشان نشانه‌ای بر سختی زندگیشان است؛ و تنها فشردن همان دست‌ها باعث هدیه دادن لبخند به نگاه‌های زیبایشان است.

در سالروز افتتاح خیریه دستان مهربان دست تمام خیرین بخشنده را به گرمی می‌فشاریم که در تمام این روزها نگاه پر مهرشان را از ما دریغ نکردند و ما را در لبخند زیبای کودکان و زنان بی‌سرپرست و نیازمند این مرز و بوم شریک ساختند. امید است سال‌های سال بتوانیم با اندیشه زیبای حامیان عزیز بذر محبت را کاشته و هر روز و هر ساعت  لبخند‌های زیادی را در سرتاسر کشور برداشت کنیم.

خیریه دستان مهربان، سازمانی غیردولتی و غیرسیاسی و مردم‌‌نهاد است که برای کمک به نیازمندان و با هدف زیبای کمک به همنوعان کم‌بضاعت با ۲۰ شعبه در سطح کشور در حال فعالیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 15 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .