افتتاح واحد درمانی سبحان ۲ در اصفهان

خیریه دست های مهربان شعبه دوم واحد درمانی سبحان  ۲ در اصفهان که یکی از بزرگترین افتخار درمانی این سازمان می باشد را افتتاح کرد.
به گزارش واحد اطلاع رسانی و اخبار،خیریه دست های مهربان که حال در آستانه ده سالگی خود قرار دارد همیشه با هدف ارتقاء سطح زندگی اعضای تحت پوشش خود قدم برداشته و امید آن را داشته که بتواند باری از زندگی این عزیزان بردارد، در همین راستا در دی ماه سال گذشته با دست یافتن به امکانات بیشتر در ساختمان مرکزی تهران واحد درمانی سبحان ۱ با حمایت های بی شائبه مدیرکل بنیاد ” دکتر شهرام فرجی ” شکل گرفت و حالا با گذشت کمتر ۶ ماه از افتتاح آن شاهد راه اندازی شعبه دوم این واحد درمانی در شعبه اصفهان بودیم.
مدیرکل بنیاد نیکوکاری دست های مهربان دکتر ” شهرام فرجی ” در حاشیه افتتاح این واحد ضمن خوش آمد گویی و تبریک ماه مبارک رمضان گفت: خوشحالم که امروز درخت تنومند دست های مهربان به بار نشسته و در آستانه ده سالگی بنیاد شاهد ثبت افتخاری دیگر بر دفتر سفید فعالیت خود هستیم.
” دکتر فرجی ” در ادامه با ابراز خرسندی از تلاش های پرسنل دست های مهربان گفت: خوشحالم که با همت و تلاش های شما عزیزان توانستیم هر روز بهتر از گذشته قدم برداریم، اما باز هم همه شما عزیزان را به داشتن اخلاق کاری و صمیمیت تشویق می¬کنم زیرا اتحاد تنها راه موفقیت خواهد بود. حال امیدوارم این واحد درمانی که با شعار “سبحان اولین س سلامتی ” افتتاح شده است بتواند به بهترین شکل موجبات آرامش مددجویان را فراهم آورد.
مدیرکل دست های مهربان ضمن معرفی آقای منصور پناهی به عنوان سرپرست شعبه اصفهان گفت: خوشحالم که امروز با گذشت کمتر از چهار سال از افتتاح شعبه اصفهان می توانیم آن را واحدی مستقل اعلام کنیم و بی شک بعد از واحد تهران شعبه اصفهان دومین و مستقل ترین نمایندگی بنیاد نیکوکاری دست های مهربان خواهد بود. ضمن آنکه از دیدگاه پلیس امنیت استان اصفهان این شعبه به عنوان الگو و واحد نمونه در بین سازمان های مردم نهاد برگزیده شده است که این نیز در نوع خود افتخار دیگری است .
در ادامه قائم مقام بنیاد دکتر زهرا یوسفی ضمن تبریک افتتاح شعبه  سبحان ۲ و با بیان این نکته که همه ما باید فراتر از خودمان قدم برداریم گفت: همه ما باید در راه خدا به دیگران فکر کنیم و برای آسایش و آرامش آنان قدم برداریم .
وی در ادامه گفت: اگر امروز راهمان روشن و هموار است بی شک به دلیل حضور معلمی دلسوز و مهربان است. امروز آمده ایم که دوباره میثاقی ببندیم با خود و خدایمان تا دست در دستان یکدیگر به سوی کمرنگ تر شدن فقر قدم برداریم.
دکتر زهرا مقدم معاونت واحد درمانی سبحان نیز در ادامه با تبریک افتتاح شعبه دوم این مرکز درمانی گفت: امروز خوشحالم که با همت و حمایت مسئولین این بنیاد و با گذشتن کمتر از ۶ ماه از افتتاح اولین شعبه سبحان و پشت سر گذاشتن کمترین درصد خطا در این مدت امروز شاهد افتتاح افتخاری دیگر در سازمان هستیم و می دانم که خداوند یاری رسانمان خواهد بود تا در آینده ای نه چندان دور شاهد افتخار آفرینی هایی بیش از این باشیم.
وی در ادامه با اشاره به خدمات قابل ارائه در این واحد درمانی گفت: در هر دو شعبه این واحد درمانی که با شعار ” سبحان سین سلامتی” در حال پیشرفت است خدمات پر هزینه ای چون دندانپزشکی، پزشکی عمومی (داخلی )، زنان و زایمان ، روانشناسی، پوست و مو ، تغذیه و طب نوین هومیوپاتی (فرامولکولی) ارائه می شود که طبق توافقات خدمات فوق به افراد تحت پوشش به صورت کاملا رایگان و به امید خداوند در آینده ای نزدیک تمامی خدمات به حامیان عزیز با شرایط ویژه کارت عضویت و برای ارگان ها و عموم جامعه با درصدهای تخفیف ارائه خواهد شد.
دکتر عاطفه زارعی مدیریت واحد درمانی سبحان در حاشیه افتتاحیه گفت: خوشحالم که به یاری خداوند امروز شاهد افتتاح این واحد درمانی هستم و برایم افتخار بزرگی است که در کنار این مجموعه فعالیت می کنم. در همین جا به تمامی مددجویان و همکاران دست های مهربان قول می دهم تا با تلاش و پشتکار برترین، بهترین و با سابقه ترین پزشکان را برای آرامش و آسایش آنان انتخاب کرده تا سهم کوچکی در این راه بزرگ داشته باشم.
لازم به ذکر است که واحد درمانی سبحان ۲ در طبقه دوم شعبه ی اصفهان افتتاح و آماده خدمات رسانی به مددجویان خود می باشد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 8 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .