روابط عمومی

08 اسفند 1400

بدون دیدگاه

انتشار کلیپ گزارش عملکرد ماهانه بهمن واحد آیندگان

انتشار کلیپ گزارش عملکرد ماهانه بهمن واحد آیندگان – شعبه تبریز

به گزارش روابط عمومی شعبه تبریز، در هفته‌ی گذشته، گزارش عملکرد بهمن ماه واحد آیندگان شعبه تبریز منتشر گردید.

در این گزارش به طور کلی به برنامه‌های اجرا شده در بهمن ماه واحد آیندگان توسط گوینده افتخاری سرکار خانم اولاد غفاری اشاره شد که خلاصه‌ی این اخبار به شرح ذیل است:

۱) زادروز فردوسی: کلیپی از کودکانی که تک بیتی‌هایی از فردوسی می‌خوانند، تهیه شد و  برایشان نمایش داده شد، همچنین در این روز کودکان با شاعر نام آور ایران، زندگینامه، عکس و کتاب فردوسی آشنا شدند و سرود هایی از فرودسی را که در قالب ستایش خالق یکتاست برای کودکان آموزش داده شد.

۲) روز سس تند : شناخت مزه‌ها یکی از مسائل آموزشی کودکان در واحد آشپزی و برگزاری مسابقه تشخیص مزه توسط کودکان جهت سرگرمی و یادگیری آنان، در این روز ابتدا کودکان با انواع مزه‌ها آشنا شده و سپس به مناسبت روز جهانی سس تند مسابقه‌ای برای تثبیت یادگیری مزه‌ها برای آنان برگزار گردید که در نهایت به برنده مسابقه جایزه‌ای از طرف این واحد اهدا شد.

۳) روز مادر : دعوت از مادران کودکان تحت پوشش این بنیاد و اجرای برنامه‌ای توسط کودکان در مرکز آیندگان با آهنگی که مفهوم آن قدردانی از زحمات مادر و جایگاه مادر است و همچنین اهداء هدایایی به مادران نمونه توسط کودکان مرکز با همکاری واحد مددکاری.

۴) روز جهانی متضادها : در روز جهانی متضادها کودکان نمایشی خلاقانه اجراء کردند که در نمایش با مفهوم تضادهایی از جمله بزرگ و کوچک، زیبا و زشت، خوشمزه و بدمزه و … آشنا شدند و آموختند که جهان هستی با تمام تضادها زیباست.

۵) روز طناب کشی : برگزاری مسابقه طناب کشی بین کودکان و آشنایی آنها با این ورزش.

۶) تحویل پیک : به دلیل تعطیلی مرکز به علت شیوع ویروس کرونا به کودکان پیک آموزشی با محتوای آموزشی و هنری و سرگرمی تحویل داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + پنج =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .