dmngoadmin

25 اردیبهشت 1401

بدون دیدگاه

اهدای فرش به خانواده های تحت پوشش شعبه رشت

اهدای ۵ تخته فرش ۹ متری به خانواده های تحت پوشش شعبه رشت

مدیر دستان مهربان شعبه رشت در رابطه با اقدامات انجام شده در این شعبه طی هفته گذشته، اظهار کرد: در هفته گذشته در کنار برگزاری کارگاه آموزشی امداد و نجات و جشن تولد کودکان، توانستیم با حمایت حامیان گرانقدر ۵تخته فرش ۹متری به خانواده های تحت پوشش اهدا کنیم.

رضا خیرخواه با تصریح بر اینکه از جمله برنامه های دستان مهربان تکمیل لوازم منزل مددجوان است، افزود: اهدای ۵تخته فرش ۹متری ۵۰۰ شانه به مددجویان در همین راستا انجام شده است؛ که البته در گذشته نیز لوازمی همچون تلویزیون، یخچال فریزر، جاروبرقی و… جهت تکمیل لوازم منزل مددجویان از سوی حامیان گرانقدر به آنها اهدا شده است.

وی با اشاره به برنامه های آموزش محور شعبه رشت برای زنان سرپرست خانوار،گفت:با توجه به اهمیت فراگیری امدادهای اولیه برای خانواده ها در شرایط بحرانی و یا مخاطرات طبیعی،به مناسبت روز جهانی هلال احمر کارگاهی به همین منظور برای زنان تحت حمایت شعبه رشت برگزار شد.

مدیر دستان مهربان شعبه رشت خاطرنشان کرد:این کارگاه با محوریت آموزش مقابله با سوانح و سوختی و چگونگی برخورد و درمان افراد در شرایط سوختگی های درجه ۱و۲و ۳ با حضور یکی از مدرسین هلال احمر برگزار شد.

خیرخواه با بیان اینکه پیش از این نیز ۳ کارگاه امداد نژاد در شعبه رشت در سال گذشته برگزار شده بود،تصریح کرد:مددجویان دستان مهربان در این کارگاه ها مواردی همچون تکنیک های جلوگیری از خفگی کودکان،تست فشار خون،تنفس مصنوعی،نجات غریق و…آشنا شدند.

وی همچنین افزود:علاوه بر موارد یاد شده،در این هفته شاهد جشن تولد ۵کودک متولد اردیبهشت دستان مهربان در خانه بازی لی لی پوت رشت بودیم که در پایان این تولد آرزوهای که پیشتر اعلام کرده بودند در روز تولدشان در قالب هدایای اهدایی از سوی حامیان برآورده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 1 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .