dmngoadmin

10 آبان 1399

بدون دیدگاه

اپلیکیشن هفت هشتاد راهی برای پرداخت کمک‌های حامیان

پرداخت نذورات و صدقات خود با اپلیکیشن هفت هشتاد

خیریه دستان مهربان برای تسهیل پرداخت حامیان گرامی و همچنین برای اطمینان از سریع بودن روش‌های پرداخت این بار از طریق اپلیکیشن هفت هشتاد برای شاد کردن دل کودکان و زنان سرپرست خانوار پیش‌قدم شد.

حامیان مِهراندیش با شماره گیری ۷۸۰ خیلی آسان و مستقیم می‌توانند به نیازمندان کمک کنند. خیرین در هر لحظه ای که تصمیم می گیرند که کار خیری انجام دهند یا مبلغی برای کمک به نیازمندان پرداخت کنند می‌توانند از طریق گوشی همراه خود به ترتیب شماره ستاره ۷۸۰ ستاره صفر مربع (#۰*۷۸۰*) را شماره گیری نمایند و در صفحه‌های که‌ برایشان باز می‌شود گزینه‌ی خیریه را انتخاب کنند. در این مرحله گزینه خیریه دستان مهربان را انتخاب کنید و طی روندی در کمترین زمان ممکن هدیه و کمک خیر خود را چه نذر نامیده شود و چه صدقه به دست نیازمندان واقعی برسانید و لبخند را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای خود و نیازمندان به ارمغان آورید.

 قابلیت‌های اپلیکیشن هفت هشتاد

از قابلیت‌های این اپلیکشن می‌توان به خدمات آن اشاره کرد؛ با اپلیکیشن هف‌هشتاد به سریع‌ترین و راحت‌ترین روش ممکن می‌توانید شارژ بخرید، بسته اینترنتی تهیه کنید، قبوض خدماتی، قبض موبایل و قبض جریمه خود را پرداخت نمایید، برای دوستانتان پول کارت به کارت کنید، بلیط قطار و اتوبوس بخرید، کارت به کارت، دریافت موجودی حساب، امکان دریافت رمز پویا ، پرداخت قبض مالیات، پرداخت قبض عوارض شهرداری، پرداخت قبض برق، قبض آب، مشاهده جزئیات تراکنش‌های مالی، مدیریت کارت‌ها و…

یکی از گزینه‌های جالب و نوآورانه این اپلیکیشن، گزینه خیریه است. اگر می‌خواهید به یک مؤسسه خیریه کمک کنید اما مؤسسه معتبر و مناسبی را نمی‌شناسید، می‌توانید در این اپلیکیشن با گزینه خیریه، کمک مالی خود را به نیازمندان ارسال کنید. با انتخاب این گزینه، وارد صفحه‌ای می‌شوید که در آن فهرستی از مؤسسات خیریه معتبر ذکر شده است با انتخاب مؤسسه خیریه دستان مهربان همان طور که قبلاً هم ذکر شد، مبلغ را وارد می‌کنید و گزینه پرداخت را فشار می‌دهید. سپس مراحل پرداخت که در بالا به صورت کامل توضیح داده شده را مرحله به مرحله انجام خواهید داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 19 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .