dmngoadmin

24 اردیبهشت 1399

بدون دیدگاه

بازدید پرستاران حامی بنیاد خیریه دستان مهربان از مرکز آیندگان

حضور حامیان پرستار در مرکز آموزش آیندگان ساری

پرستاران حامی بنیاد خیریه دستان مهربان از مرکز آیندگان این بنیاد در شعبه‌ی ساری بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دستان مهربان ساری، تعدادی از حامیان این بنیاد خیریه که به شغل ارزشمند پرستاری مشغولند به مناسبت روز پرستار به دیدار کودکان مرکز آیندگان شعبه ساری آمدند.

بر اساس این گزارش، قهرمانان سپیدپوش دقایقی را با کودکان این مرکز به شادی و صمیمیت گذراندند و با ارائه‌ی توضیحاتی درباره‌ی شغل خود، بچه های مرکز را با حرفه‌ی پرستاری بیشتر آشنا کردند.

نشست مشترک نماینده جهاد دانشگاهی مازندران با سرپرست دستان مهربان ساری

دکتر مهدی زاده نماینده جهاد دانشگاهی و مسئول کارگروه مشاغل خانگی استان، از مجموعه‌ی خیریه آیندگان و توانمندسازی شعبه‌ی ساری بازدید کرد.

وی پس از بازدید از این بنیاد خیریه، در جلسه‌ی هم اندیشی با سرپرست شعبه بیان داشت: در تفاهم صورت گرفته در امور حمایت از زنان سرپرست خانوار و توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی در کنار مؤسسه خیریه دستان مهربان خواهد بود.

نماینده جهاد دانشگاهی استان مازندران افزود: همچنین امیدواریم با تشکیل یک شبکه‌ی یکپارچه با حضور دستگاه‌های دولتی و خصوصی بتوانیم در حوزه‌ی فروش، تولید و حمایت از زنان سرپرست خانوار گام برداریم.

مهدی زاده در ادامه گفت: بنیاد خیریه دستان مهربان دارای زیرساخت های بسیار مناسبی است که توانسته در استان مازندران در حوزه حمایتی و توانمندسازی کمک حال مناسبی برای دولت باشد.

حضور سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در بنیاد دستان مهربان

به گزارش روابط عمومی خیریه دستان مهربان ساری، خانم دکتر سعیده سهرابی سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران ضمن بازدید از مجموعه‌ی شعبه‌ی ساری، در جلسه هم‌اندیشی با سرپرست این موسسه خیریه گفت: خدمات و برنامه های بنیاد نیکوکاری دستان مهربان در سطح استان شایسته و قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: همه دستگاه های دولتی و خصوصی باید از این مجموعه های خیریه که خدمات ارزنده و داوطلبانه ارائه می دهند حمایت کنند.

سهرابی در ادامه بیان داشت:  دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران آماده‌ی هرگونه تعامل و همکاری دو طرفه با موسسه خیریه دستان مهربان در جهت حمایت از زنان سرپرست خانوار و رونق تولید و مشاغل خانگی و همچنین مجوز فعالیت در سطح استان مازندران است.

کارگاه آموزشی فرزندپروری در بنیاد نیکوکاری دستان مهربان ساری

کارگاه آموزشی فرزندپروری با حضور تیم مشاوران بنیاد خیریه دستان مهربان، خانم ها اردستانی، حقیان و خان‌پور برپا شد.

این کارگاه خیریه با حضور مادران کودکان مرکز آموزشی آیندگان در سالن اجتماعات ساختمان دستان مهربان شعبه‌ی ساری برگزار شد.

در این دوره‌ی آموزشیِ خیریه، در مورد مسائل و موضوعاتی پیرامون انتظار والدین، سبک های فرندپروری، قانون فرزندپروری، مطالب آموزشی و هدایتی ارائه گردید.

#کرونان

#کرونا_را_شکست_میدهیم

*کلیک کن، کار نیک کن*

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + شانزده =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .