روابط عمومی

02 اسفند 1400

بدون دیدگاه

برآورده شدن آرزوی کودکان دستان مهربان در شب آرزوها

برآورده شدن آرزوی کودکان دستان مهربان در شب آرزوها – شعبه گیلان

 گزارش روابط عمومی دستان مهربان شعبه رشت از شب آرزوها، در چهارچوب پویش #آرزوتو_زندگی_کن آرزوی ۶ تن از کودکان تحت پوشش شعبه رشت برآورده شد.

حامیان دستان مهربان در هفته ای که گذشت با شرکت در پویش “آرزوتو زندگی کن” به مناسبت اولین پنج شنبه ماه رجب و شب آرزوها، با تقدیم هدایی مانند تبلت و تلفن همراه هوشمند، دوچرخه، میز تحریر و تخت خواب، گل لبخند را بر لبان ۶ تن از کودکان تحت پوشش شعبه رشت، نشاندند.

همچنین یکی از کودکان این شعبه نیز پیش از برگزاری کمپین شب آرزوها، آرزوی خود را برای داشتن تلفن همراه هوشمند مطرح کرده بود؛ که با همت یکی از حامیان گرانقدر آرزوی او هم در آستانه شب آرزوها برآورده شد.

شایان ذکر است که ارزش ریالی آرزوهای برآورده شده در کمپین یاد شده، در مجموع بیش از ۲۱۰ میلیون ریال اعلام شده است.

شعبه رشت از جمله شعب پیشگام در برآورده کردن آرزوی کودکان تحت پوشش است و از ابتدای سال جاری موفق به برآورده ساختن آرزوی ۱۴ کودک شده است. بخش زیادی از این آرزوها تلفن همراه هوشمند بود تا این کودکان بتوانند از حقی برابر برای آموزش همراه با دیگر همسالان خود برخوردار باشند.

پویش #پنج_شنبه_های_آرزو یکی از بزرگترین پویش های ماهانه دستان مهربان است که حامیان گرانقدر دستان مهربان در قالب آن نسبت به برآورده ساختن آرزوی کودکان تحت پوشش اقدام می کنند. بخش زیادی از آرزوی کودکان تحت پوشش شعبه رشت تحت عنوان همین پویش برآورده شده است.

همچنین قابل توجه است که در ادامه پویش بزرگ و فصلی #زمستان_نارنجی که از ابتدای دی ماه سال جاری در حال برگزاری است؛ حامیان دستان مهربان با اهدای اقلام متنوعی از جمله لباس گرم، کیف، کفش، اسباب بازی و … گرمی بخش کانون خانواده های تحت پوشش شعبه رشت در سرمای زمستان بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .