روابط عمومی

08 اسفند 1400

بدون دیدگاه

برگزاری آخرین تولد سال ۱۴۰۰ در شعبه رشت

برگزاری تولد کودکان اسفند ماهی تحت پوشش شعبه رشت – سال ۱۴۰۰

رضا خیرخواه اظهار کرد: آخرین جشن تولد کودکان تحت پوشش دستان مهربان با حضور ۳ تن از کودکان اسفند ماهی با حمایت حامیان گرانقدر برگزار شد.

مدیر دستان مهربان شعبه رشت، با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون تولدهایی را برای کودکان تحت پوشش به صورت فصلی و ماهیانه برگزار کردیم، گفت: تولدهای شعبه رشت تا پیش از آغاز فصل زمستان به صورت فصلی و پس از آغاز فصل زمستان به صورت ماهیانه برگزار شد.

خیرخواه با بیان اینکه این تولدها نقش زیادی در افزایش روحیه و ایجاد حال خوب برای کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست دارند، تصریح کرد: در تمامی تولدهای برگزار شده تلاشمان بر این بوده که آرزوها و خواسته‌های این کودکان در روز تولدشان برآورده شود.

وی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت مددجویان را از مهم‌ترین اولویت‌های دستان مهربان دانست و گفت: برای حفظ سلامت کودکان تحت پوشش تمامی تولدها با حداقل حضور افراد و همچنین استفاده از ماسک و رعایت تمامی پروتکل‌ها برگزار شدند.

مدیر دستان مهربان شعبه رشت همچنین با اشاره به پویش بزرگ نهال مهربانی که در سطح شهر رشت توسط دستان مهربان در حال اجراست، بیان کرد: کمپین یاد شده با همکاری مشترک دستان مهربان و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهر رشت به منظور حمایت از خانواده‌های نیازمند برگزار می‌شود.

وی افزود: در پویش نهال مهربانی برای تمامی درختان به اسم حمایت کنندگان شناسنامه‌هایی به نام خودشان به رسم یادبود تقدیم می‌شود.

خیرخواه با تأکید بر اینکه عواید حاصل از مشارکت در این طرح تقدیم خانواده‌های نیازمند می‌شود، گفت: حداقل سهم در نظر گرفته شده برای مشارکت در این پویش ۱۵۰ هزار تومان است.

وی با اشاره به اینکه نهال‌های مورد نیاز برای کاشت از سوی شهرداری رشت تأمین می‌شوند، خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای مشارکت در پویش نهال مهربانی تا ۱۵ اسفندماه سال جاری فرصت دارند.

بنیاد دستان مهربان از آبان ۱۳۸۶ با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار و کودکان نیازمند آغاز به‌کار کرده و در این سال‌ها، با راه اندازی شعب متعددی در سراسر کشور خدمات خود را گسترش داده است. بنیاد دستان مهربان شعبه گیلان نیز درسال ۱۳۹۷ با هدف ارائه خدامات معیشتی، آموزشی، درمانی و توانمندسازی به خانوارهای نیازمندِ این استان افتتاح شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .