dmngoadmin

31 اردیبهشت 1401

بدون دیدگاه

برگزاری تولد کودکان اردیبهشت ماه در مرکز آیندگان

تولد کودکان اردیبهشت ماه

برگزاری تولد کودکان اردیبهشت ماه در مرکز آیندگان – شعبه تهران 

به گزارش روابط عمومی شعبه تهران بنیاد دستان مهربان: تولد تجلی به بار نشستن رویش زندگیست. لحظه ای، که پدر و مادران را اندکی به مکث وا می دارد تا شکفتن نوگل زندگی خویش و مسیر گذشته را نظاره کنند. گذشته ای که مملو از فراز و نشیب های پرورش فرزندان بوده است. اما چه بسیار والدینی که به دلیل مشکلات زندگی نتوانسته اند روز تولد فرزندانشان را با خوشحالی نظاره گر باشند و چه بسیار کودکانی که در مرکز آیندگان، خاطرات کمرنگی از روز تولدشان در کنار خانواده دارند. چرا که دیر زمانیست پدری نیست که بر سرشان دست محبت کشد و در روز تولد بوسه ای بر پیشانیشان زند. اما ما در مرکز آیندگان با همه وجود که سراسر عشق است تلاش می کنیم تا روز تولد کودکان تحت پوشش، به یکی از خاطره های پررنگ و زیبا در لحظات کودکیشان ثبت شود. به همین مناسبت تولد کودکان اردیبهشت ماهی را در مرکز آیندگان برگزار کردیم و برای بار دیگ، کودکان در کنار هم جمع شدند تا خنده هایشان به یکدیگر گره خورد.

در طول مراسم با دعوت از گروه موسیقی و چندی از حامیان گرانقدر بنیاد کنار هم گرد آمدیم و ساعاتی را به ساخت لحظات شیرین برای کودکان پرداختیم. همچنین بعد از اجرای برنامه هایی از جمله بازی و مسابقه، به همراه موسیقی و پذیرایی، هدایایی تقدیم کودکان شد و تولد اردیبهشتی ها به یکی از ماندگارترین خاطرات در مرکز آیندگان تبدیل شد و لبخند ها که سرشار از حس خوب زیستن بود در یک قاب ثبت شد.

 از مهر همیشگی شما حامیان کمال تشکر داریم که در مسیر پرفراز و نشیب زندگی، نیکی کردن را سر لوحه زندگی خود قرار دارید و در این مسیر انتخاب کردید که همراهمان باشید تا بتوانیم  به لب های بسیاری، طرح لبخند را یادآوری کنیم.

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + هشت =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .