روابط عمومی

03 بهمن 1400

بدون دیدگاه

برگزاری تولد کودکان دی ماهی در مرکز آیندگان

برگزاری تولد کودکان دی ماهی در مرکز آیندگان شعبه تهران

گزارش راوبط عمومی شعبه تهران از برگزاری جشن تولد در مرکز آیندگان، تولد! نامی آشنا برای هر یک از ما، که سرشار از یادآوری خاطراتی مملو از عشق، محبت و کنار هم بودن است.

تولد! قدم در برهه‌ای جدید گذاشتن و آغاز سالی دوباره است. آغازی که همراه خویش، امید و نور می‌آورد. تبسم و زندگی را هدیه می‌کند و ما را برای ساختن اتفاق و هدفی نو آماده می‌کند. اما  شاید هرگز به ذهن هیچ یک از ما خطور نکند که در جایی، کسی، هیچ انتظار و تصویری از داشتن این روز نداشته باشد.

امروز یکی از کودکان دستان مهربان که به تازگی مهمان خانه‌ بنیاد شده است در روز تولدش پرسید: چرا برای تولدمان جشن می‌گیرید؟ پس چرا در خانه ما هیچکس برای تولدش جشن نمی‌گیرد؟ سؤالاتی کودکانه اما عمیق و تکان دهنده! آنقدر عمیق، که پاسخ دادن را برایمان سخت می‌کند. فکر کردن به اینکه زندگی، چه بسیار افرادی را در لابلای هیاهوی روزهایش خاکستری‌اش غرق کرده، به طوری که حتی لحظه‌ای مجال چشیدن شیرینی اتفاقاتی هر چند کوچک را نمی‌دهد. پس چه بسیار کارها باید کرد تا این غبار خاکستری از روی شانه‌های تقویم زندگی افراد زیادی پاک شود.

 به رسم هر ماه، برای کودکانمان در واحد مرکز آیندگان جشن تولدی گرفتیم، جشنی که همواره از زیباترین و معنادارترین برنامه‌هاییست که ما را کنار بچه‌هایمان جمع می‌کند. بچه‌هایی که حال خوبشان خانه امید ما، دستانشان شکوفه‌هایی میوه دهنده و قداست چشمانشان، بلورهایی سرشار از حرف‌های نگفته است. بلورهایی که با کورسویی امید به ما نگاه می‌کنند.

همه ما اینجاییم تا در هر ورق جدید از زندگیشان، شمعی روشن کنیم تا خنده دلنشینشان را در پشت نور شمع قاب کنیم و بال‌ پروازشان باشیم تا روزی در افق‌های دور دست بتوانند بال پرواز دیگری شوند.

شما هم اگر می‌توانید، شمعی روشن کنید.

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 6 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .