dmngoadmin

18 اردیبهشت 1401

بدون دیدگاه

برگزاری جشن افطاری در شعبه قم

برگزاری مراسم افطاری در شعبه قم بنیاد دستان مهربان

به گزارش روابط عمومی دستان مهربان شعبه ی قم، در روز چهارشنبه در سینما ونوس جشن افطاری از قبیل برنامه های اجرای کودک، موسیقی زنده،استند آپ کمدی و شعبده بازی اجرا شد که عمو بهروز مجری برنامه کودک شبکه ی تهران و استان قم علاوه بر اجرای برنامه های خود مسابقه و بازی با کودکان تحت پوشش این شعبه برگزار کرد. در این گردهمایی استند آپ کمدی کشور آقای بهنام با لطیفه ها و شوخی های خود، خنده و شادی را به کودکان و خانواده های تحت پوشش هدیه کردند و شعبده باز اقای عباس محمدی هیجان وشور نشاط را با تردستی های خود به سالن سینما ونوس استان قم آوردند و همه ی این عزیزان با هنرنمایی های خود شب خوب و خاطره انگیزی را برای ۴۰۰ نفر از افراد تحت پوشش این شعبه برپا کردند. در ابتدای این مراسم گوش جان سپردیم به قرائت آیات قرآن مجید و پس از آن سرود جمهوری اسلامی ایران توسط کودکان تحت پوشش شعبه ی قم خوانده شد و سپس سرود بنیاد دستان مهربان پخش گردد. در این مراسم، میزبان حضور ارزشمند معاونت اداری پرسنلی جناب اقای شریفی و معاونت توسعه و ارتباطات جناب آقای شکوهی بودیم .

بنیاد دستان مهربان از سال ۱۳۸۶ هر ساله در ماه مبارک رمضان مراسم افطاری در تمام شعب خود با هدف گردهم آوری مددجویان و ساختن شبی خاطره انگیز برگزار میکند.

پس از اجرای برنامه های تعبیه شده در سینما ونوس از مهمانان و خانواده های تحت پوشش در تالار ونوس برای صرف افطار ( سوپ، خرما، نان پنیر کره عسل و چای )و برای  شام ( چلو مرغ، نوشابه وماست )پذیرایی به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − چهار =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .