برگزاری جشن امضای کتاب «آریو به مدرسه می‌رود» در مرکز آیندگان دست‌های مهربان

جشن امضای کتاب «آریو به مدرسه می‌رود» توسط مترجم این کتاب روز چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۹۸ در مرکز آموزش و نگهداری کودکان آیندگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دست‌های مهربان «ایلناز باسخا» مترجم کتاب «آریو به مدرسه می‌رود» در اقدامی زیبا و داوطلبانه، جشن امضای کتاب خود را در مرکز آیندگان برگزار کرد.

این مترجم جوان و خوش‌ذوق پس از امضا و اهدای کتاب خود به کودکان مرکز آیندگان، هدف خود از این اقدام را ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی از سنین پایه اعلام کرد و گفت: همیشه به این موضوع فکر می‌کردم که چگونه می‌توانم علاوه بر ترجمه و نشر کتاب برای جامعه چه کمک ویژه‌ای داشته باشم. بنابراین تصمیم گرفتم یک اقدام در راستای عجین کردن کودکان با کتاب و کتاب‌خوانی انجام دهم.

وی ادامه داد: در همین راستا مرکز کودکان آیندگانِ بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان را یک محل مناسب برای برگزاری رویدادهای فرهنگی –به ویژه رویدادهای مربوط به کتاب- دیدم و جشن امضای کتاب «آریو به مدرسه می‌رود» را در میان این کودکان برگزار کردم.

ایلناز باسخا با اشاره به مضمون کتاب اظهار داشت: «آریو به مدرسه می‌رود» یک کتاب آموزشی و تربیتی است که به بچه‌ها یاد می‌دهد کارهای روزمره‌ی خود را چگونه انجام دهند.

گفتنی است این کتاب توسط انتشارات زند وکیل برای رده‌ی سنی ۳ تا ۶ سال منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 6 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .