روابط عمومی

09 مهر 1401

بدون دیدگاه

برگزاری جشن تولد کودکان شهریور ماهی

برگزاری جشن تولد برای کودکان تحت پوشش بنیاد خیریه دستان مهربان در شعبه شیراز بنیاد

برگزاری جشن تولد کودکان شهریور ماهی در بنیاد دستان مهربان شعبه شیراز

دوران کودکی روزگار خنده‌های از ته دل، مهربانی بی توقع، چشیدن طعم واقعی زندگی و باور‌های صادقانه است، دوران کودکی برای هر کسی معنایی دارد. برای یک کودک شاد در دامان پر مهر خانواده پر از خاطرات شیرین است و برای یک کودک بی سرپرست پر از سختی و حسرت… عالم کودکی روزهای شیرین تکرار نشدنی؛ با صداقت، پاکی و دلخوشی های ساده و ناب همراه است و یادآوری این دوران برای اغلب افراد بسیار لذت بخش و سرشار از خاطره های خوب می باشد.

در زندگی انسان‌ها خلاء ها و کمبودهایی وجود دارد که جز از طریق محبّت و دوستی نمی‌توان آن را جبران کرد و در این میان، کودکان بی سرپرست بیشترین نیاز را احساس می‌کنند زیرا آنها در اثر از دست دادن پدر یا مادر از سرچشمه مهر و محبّت دور افتاده‌اند و بیش از هر چیز به نوازش و محبّت محتاج‌اند و برای این احساس عاطفی و روحی خواه ‌ناخواه در انتظار پاسخ هستند.

همه ی ما میتوانیم با محبت کردن های کوچک مثل هدیه کردن اسباب بازی، عروسک، برگزاری جشن تولد و یا حتی تفریحات کودکانه نقش موثری در زیبا و زیباتر ساختن دوران کودکی این کودکان داشته باشیم تا از این دوران برای آنها هم خاطرات خوشی را بسازیم.

بنیاد دستان مهربان در شعبه شیراز باری دیگر به لطف حامیان گرانقدر،  با برگزاری جشن تولد کودکان شهریور ماهی، مایه ی دلگرمی و شادی کودکان تحت پوشش خود شد. تمامی تلاش ما در راستای رفاه کودکان تحت پوشش و برآورده کردن آرزوهای این فرشته ها این بار در غالب جشنی گرم و صمیمی بود که لبخند را مهمان لبان این کودکان کرد و لحظات بسیار خوشی را برای این کودکان رقم زد.

این جشن در بنیاد دستان مهربان شعبه شیراز با پخش موسیقی همراه بود که شامل بخش هایی چون: برش کیک، اهدای کادو و در آخر صرف ناهار بوده است.

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + نوزده =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .