روابط عمومی

16 مهر 1402

بدون دیدگاه

برگزاری فاز اول کمپین مداد نارنجی و جشن فارغ التحصیلی کودکان

برگزاری فاز اول کمپین مداد نارنجی در شهر تبریز و جشن فارغ التحصیلی کودکان واحد آیندگان

در روز ۲۸ شهریور سال ۱۴۰۲، کمپین مداد نارنجی در شهر تبریز برگزار و پک های تحصیلی و معیشتی به خانواده های تحت پوشش اهدا گردید.

این کمپین که هرساله به صورت سراسری در تمام شعبات بنیاد دستان مهربان برگزار می گردد در شهر تبریز نیز با حضور مددکاران پرتلاش و حامیان نیک اندیش شهر تبریز برگزار شد. کمپین مداد نارنجی طبق رسم هر ساله در دو فاز برای خدمات رسانی به خانواده های تحت پوشش و خدمات رسانی به مناطق محروم اجرا می گردد.

در شعبه تبریز بنیاد دستان مهربان نیز در فاز اول این کمپین تعداد ۱۰۰۰ بسته معیشتی و تحصیلی به خانواده های تحت پوشش و خانواده های نیازمند اهدا گردید. بسته های معیشتی شامل اقلام خوراکی و بهداشتی ضروری و مصرفی یک ماه خانواده ها و بسته های تحصیلی شامل کوله پشتی و لوازم تحریر مانند انواع دفتر، مداد، خودکار، تراش، پاک کن، مداد رنگی، لاک غلط گیر و … بود. همچنین از دیگر مواردی که برای تعدادی از کودکان بسیار نیازمند فراهم گردیده بود، می توان به لباس و کفش جدید نیز اشاره نمود.

همچنین در این روز، جشن فارغ التحصیلی کودکان واحد آیندگان شعبه تبریز نیز با حضور خانواده های تحت پوشش و حامیان محترم شعبه تبریز برگزار گردید. در این مراسم گروه های هنری مانند گروه رقص آذری و گروه های موسیقی حضور داشته و لحظات پرشور و هیجانی را برای کودکان عزیز رقم زدند. گفتنی ست که در این مراسم کلیپ لحظات جذاب کودکان در واحد آیندگان و همچنین کلیپ تغییرات کودکان در زمان تحصیل در واحد آیندگان به نمایش مهمانان درآمد و  با استقبال آنان روبه رو شد.

در این مراسم حامیان منتخب با اعطای پایان نامه و هدایای متنوع به کودکان فارغ التحصیل از آنان تقدیر نموده و آرزوی پیشرفت و موفقیت برای آنان نمودند. در انتهای مراسم نیز پس از فوت کردن شمع ها و برش کیک، پک های تحصیلی به کودکان فارغ التحصیل واحد آیندگان اهدا گردید.

فاز اول کمپین مداد نارنجی و جشن فارغ التحصیلی کودکان

 

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + نوزده =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .