روابط عمومی

23 فروردین 1401

بدون دیدگاه

برگزاری مراسم هفته بهداشت در مرکز آیندگان

برگزاری مراسم هفته بهداشت در مرکز آیندگان شعبه البرز

همزمان با آغاز سال جدید و فرا رسیدن هفته بهداشت در هجدهم فروردین ماه، کودکان مرکز آموزش و نگهداری آیندگان شعبه البرز به پاس قدردانی از زحمات دندانپزشکان مرکز درمانی سبحان که همواره با سعه صدر تمامی تلاش خود را برای بهبود وضعیت دندان‌های مددجویان تحت پوشش به ویژه کودکان این مرکز  به کار گرفته‌اند، با اهدای دست‌سازه‌های سفالی خود تقدیر کردند.

همزمانی هفته بهداشت با روز دندانپزشک موجب گردید تا دندانپزشکان مرکز سبحان با ارائه نکات بهداشت دهان و دندان از جمله دفعات مسواک زدن در شبانه‌روز و نحوه استفاده از نخ دندان به کودکان، اهمیت بالای سلامت دهان و دندان را یادآوری نمایند، بعد از این بخش نوبت تست بینایی سنجی کودکان بود که همگی از این آزمون با موفقیت بیرون آمدند.

به منظور حفظ سلامت و بهداشت کودکان این مرکز، روزانه همزمان با ورود آنها به مرکز آیندگان، دمای بدن ایشان سنجیده و موهای ایشان بررسی می‌گردد و با شست‌و شوی مداوم دست‌ها و ضدعفونی آنها در پروسه شیوع ویروس کرونا، آماده تعویض لباس ‌های خود می‌گردند، و با پوشیدن دمپایی شخصی خود آماده پذیرش محتواهای متنوع آموزشی و حضور در کلاس می‌شوند.

در مرکز درمانی سبحان، علاوه بر واحد دندانپزشکی که خدماتی از قبیل: ترمیم و عصب‌کشی، جراحی و ارتودنسی، ایمپلنت و زیبایی و.. ارائه می‌شود، همچنین مشاوره‌های انفرادی، پوست، مو و زیبایی و لیزر نیز آماده ارائه خدمات هستند.

لازم به ذکر است کلیه عواید این مرکز درمانی جهت ارائه خدمات متنوع درمانی برای زنان سرپرست خانوار و کودکانشان صرف می‌گردد و به دلیل معافیت مالیاتی خیریه‌ها از تعرفه‌های بسیار مناسبی برخوردار است که برای حضور عموم شهروندان کرجی آزاد و بلامانع است. رزومه پزشکان این مرکز قابل رویت و سوابق درخشان ایشان قابل بررسی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 16 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .