dmngoadmin

03 مهر 1400

بدون دیدگاه

برگزاری پنجمین کمپین مداد نارنجی در استان فارس

  • پنجمین کمپین مداد نارنجی توسط دستان مهربان

با نزدیک شدن به ماه مهر,دانش اموزان کشور به تکاپوی خرید لوازم التحریر و کیف و پوشاک مدرسه می افتند و این کار ,احساس لذت بخشی را برای آنان به ارمغان می آورد . اما در این بین کودکانی نیز هستند که از این احساس لذت بخش و قدم گذاشتن در مسیر تحصیل و ساخت آینده ای روشن , آن هم فقط بخاطر نیاز مالی که ناخواسته در زندگیشان پیش آمده ,از امکانات تحصیلی بی بهره مانده اند .

بنیاد دستان مهربان از جمله خیریه هایست که برای این کودکان نیازمند قدم های موثری برداشته و همه ساله با برپایی کمپین های مختلف سعی در برطرف کردن نیاز اقشار کم برخوردار دارد , که با راه اندازی کمپین های مکرر در تلاش است تا دیگرکودکانی در ارزوی تحصیل نباشند . یکی از این کمپین ها ( کمپین مداد نارنجی ) است , هدف از کمپین مداد نارنجی کمک به دانش آموزان نیازمندی است که نمی توانند لوازم منزلشان را تامین کنند . این کمپین مجالی است برای کسانی که میخواهند به این کودکان و خانواده هایشان کمک کنند و آینده ای درخشان برای آنان رقم بزنند. امسال نیز همچون سالهای گذشته کمپین مداد نارنجی توسط دستان مهربان برگزار شدکه طی آن بالغ بر ده هزار پکیج تحصیلی شامل : لوازم التحریر , کیف , کوله , کفش , گوشی موبایل و تبلت دانش آموزی به کودکان نیازمند اهداء گردید تا این عزیزان از حق طبیعی خود محروم نمانند  و با خیالی آسوده در سال جدید تحصیل کنند .

در این بین شعبه شیراز بنیاد دستان مهربان همراه با دیگر شعب بنیاد , با حمایت حامیان خوب خود بخش قابل توجهی از این کمک ها را تامین و به دانش آموزان نیازمند استان فارس تقدیم کرد.

 

  • اهدای لوازم آشپزخانه به خانواده تحت پوشش

طی تحقیقات بعمل آمده از طرف بنیاد دستان مهربان شعبه شیراز خانواده غزل و غزاله و سروش ساکن روستایی دور افتاده در منطقه ای بی امکانات اطراف کمربندی شیراز زندگی میکنند . این کودکان نزدیک به یکسال است که پدر خود را براثر ایست قلبی از دست داده اند . مادر این کودکان با کار در مزارع و گاهی اوقات انجام کارهای خدماتی در منازل , برای گذران زندگی خود و کودکانش امرار معاش میکند. برادر بزرگ سروش , غزل و غزاله نیز , به همراه دایی خود به جمع آوری ضایعات میپرازد که بتواند تا حدودی کمک خرج خانواده اش باشد.

 شایان ذکر است که منزل این خانواده نیمه ساخته و ناامن و شرایط معیشتیشان بسیار نامناسب بود , که شرایط نا مساعد این خانواده باعث شد تا بنیاد دستان مهربان شعبه شیراز طی اقدامی موثر با تهیه کلیپ و مستند سازی از نیازها و محیط زندگی این خانواده با نشرکلیپ در فضای مجازی بار دیگر قلب مهربان یکی از حامیان نیک اندیش شعبه شیراز را تحت تاثیر قرار دهد , که این حامی بزرگوار هزینه کامل دیوار کشی حیاط و همچنین هزینه خرید درب حیاط منزل  این عزیزان را متقبل شد.

 در ادامه تعمیرات منزل  این مددجو  موزاییک کاری حیاط خانه را نیز به عهده گرفتند , همچنین جهت تکمیل کمک های خود به این خانواده لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر , تلویزیون و تهیه دستگاه دیجیتال را فراهم ساختند و اینک در اقدام خیر خواهانه دیگر وسایل منزلشان را با خرید لوازم آشپزخانه از جمله سرویس تفلن , سرویس ملامین و غیره  را تامین کردند ,تا این کودکان از امکانات رفاهی بیشتری بهره ببرند , حمایت این حامی محترم از این خانواده باعث شد تا بار دیگر خنده و شادی بر دل و لبهای کودکان باز گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .