روابط عمومی

15 اسفند 1400

بدون دیدگاه

برگزاری پویش نوروزی در مناطق محروم استان تهران

گزارشی از برگزاری پویش نوروزی در مناطق محروم

 گزارش روابط عمومی شعبه تهران بنیاد دستان مهربان از پویش نوروزی: محرومیت، واژه‌ای تلخ و تکان دهنده که همواره یادآور رنج و فراز و نشیب‌های زندگیست. رنجی غیر قابل گریز که گذران  زندگی افراد را با چالش های بسیار زیادی مواجه کرده است. محرومیت، واژه ای که لمس حقیقی داشتن سفره ای گرم، دلی آرام و بی دغدغه و زیستن توام با آسودگی را، در ذهن بسیاری از افراد به فراموشی ره سپار کرده است.

 در بنیاد دستان مهربان، در میان تمام این رنج‌ها، انسان‌های شریفی در کنارمان هستند که  محبت و مهربانی در قلب‌هایشان ریشه دوانیده است، چراکه خوب می‌دانند زندگی عاری از نوع دوستی، هیچگاه برایشان کافی نخواهد بود. در کمپین امسال مناطق محروم با همراهی همیشگی و کمک‌های این حامیان عزیز، همانند تمامی سالیان گذشته، توانستیم اندکی حال خوب را به خانواده‌های مناطق محروم هدیه کنیم.

در کمپین امسال، سبدکالایی شامل موادغذایی مختلفی از جمله (برنج، مرغ، ماکارانی، رب و…) و همچنین مواد شوینده و بهداشتی نیز از جمله (پودر شوینده، مایع ظرف شویی، مایع دست شویی، صابون و …)  توزیع شد. علاوه بر سبدکالا، اقلام دیگری از جمله پوشاک (لباس نو، کفش و …)، کارت هدیه، ماهی قزل آلا، دارو و شیرینی و … نیز تهیه و توزیع شد.

خوشحالی این روزهایمان، در پیوند حقیقی میان قلب‌هایمان تجلی می‌یابد و هیچ زیبایی بالاتر از این نیست که حواسمان هست تا در همهمه‌ی این روزهای شلوغ، از یاد دیگری غافل نباشیم و دلی به دست آوریم؛ چراکه همه‌ی ما برای درک زیستن حقیقی، به کمک و یکدلی یکدیگر نیازمندیم. امید که با عنایت و یاری همیشگی خداوند بی همتا و کمک همکاران و خیرین عزیز در سال جدید نیز بتوانیم، با ارائه خدمات ضروری، در لحظه لحظه سالی که در انتظارش هستیم، سنگینی باری را از روی شانه‌های دیگری برداریم.

بنیاد دستان مهربان شعبه تهران در سال ۱۳۸۶ با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار و کودکان نیازمند فعالیت خود را آغاز کرده است. مرکز توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، مرکز درمان سبحان و مرکز آموزش و نگهداری آیندگان،‌ مکان‌هایی است که برای کمک به نیازمندان، تأمین رفاه و سلامت خانواده‌های نیازمند در این شعبه تدارک دیده شده است. دستان مهربان شعبه تهران، در جهت فراهم ساختن شرایط مناسب برای نیازمندان اقدامات زیادی را در دستور کار خود قرارداده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .