بیست و سومین نمایشگاه نقاشی هنرمندان کوچک خیریه دست های مهربان در برج میلاد

با مداد رنگی در دست ، کاغذی سفید بر دل ، نقـاشـی اش کودکـانه است ، دلش اما ….
دنیا دیدنی ست از دریچه نگاه یک هنرمند کوچک و تو یاری دادی او را در این راه پر از سختی و مسیر نگاهت را هم سو کردی با او و تجربه کردی لحظه های ناب محبت را …
به گزارش واحد اطلاع رسانی و اخبار ، بیست و سومین نمایشگاه نقاشی دست های مهربان در آستانه آغاز سال نو به استقبال رنگ و کاغذ رفت آن هم رنگی از نوع مهر و مهربانی کودکانه . باز آمدند تا کودکانه رویاهایشان را همچون رنگ برکاغذ سفید دلهای کوچکشان ترسیم کنند .

غرور در نگاهشان موج می زد، غروری همراه با شادمانی کودکانه . شاید به لطف گرمای دست های نوازشگرت و شاید به مهرحضورت … اما هر چه بود توانست بذر شادی را در قلب های کوچکشان برویاند .

این سه روز را شاد بود زیرا می دانست که تو با محبتی وصف ناپذیر نظاره گر نقش های نیازش که بر کاغذ سفید دفترچه نقاشی اش رقصیده ، هستی … هستی و می دانی که نیاز است نه ناز … برای همین دست محبتت را پدرانه و مادرانه بر سرش کشاندی و یاری اش کردی در بازی رنگها .

بیست و سومین نمایشگاه نقاشی کودکان زیر ۱۵ سال دست های مهربان ۱۲ الی ۱۴ اسفند در برج میلاد برپا بود و در این سه روز شاهد حضور و حمایت هنرمندانی چون نسیم ادبی ( بازیگر )، سمیرا حسن پور( بازیگر ) ، آزاده زارعی ( بازیگر ) ، بهرنگ علوی ( بازیگر )، وحید طالبلو ( بازیکن تیم استقلال ) شیرین یزدان بخش ( بازیگر ) ،مژده لواسانی ( مجری صدا و سیما )، بهادر مالکی ( صداپیشه عروسک فامیل دور ) ، کاظم سیاحی (صداپیشه عروسک جیگر ) ، هوتن شکیبا ( صدا پیشه عروسک دیوی )، مجتبی نظری ( مجری صدا و سیما )، معصومه کریمی ( بازیگر ) ،امیر حسین شام بیاتی ( بازیگر ) ، امین مومنی پور ( بازیگر ) ، بهار ارجمند ( بازیگر ) ، آدرین دانش نیا (خواننده ) و رابعه مدنی ( بازیگر ) بود.

هنرمندانی که در کنار بازدید کنندگان مهر را روانه ی زندگی کودکان کردند و با خرید نقاشی های کودکانه ما را در اجرای هرچه بهتر این امر یاری کردند .
حضـور این مهربـانانِ فرهـیخته شـادی و شـور آفرید و جلوه ای بی بدیل بخشید بر قامت کودکان هنرمند . بوسه می زنیم بر قدمهای پر زِ مهرشان که هم چون بیست ودو نمایشگاه گذشته ، دست های مهربان را یاری کردند تا باز هم عشق را در واپسین روزهای سال روانه خانه های کوچک اما صمیمی این کودکان کنیم و نقطه امیدی شدند در زندگی درد آلود و پر از نیازشان تا باور کنند هنوز هم قلبی برای یاریشان می تپد و انسانیت هنوز هم زنده است . ایمان داشته باشید که اجر لبخندی که در آستانه سال نو بر لبانش نشاندی همچون هدیه ای سرخ تا ابد در گوشه قلبت خانه خواهد داشت .

” استفاده از اخبار با ذکر منبع بلامانع است “

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .