روابط عمومی

02 اسفند 1400

بدون دیدگاه

توزیع سبد کالای بهمن ماه در شیراز

توزیع سبد کالای بهمن ماه بنیاد دستان مهربان شیراز

گزارش خبری از توزیع سبد کالای بهمن ماه: خداوند فرموده اگر در جامعه‌ای مردم دستشان به خیر و دست‌گیری نیازمندان باشد، اهل تقوا و ایمان می‌شود و جامعه‌ای که اهل تقوا و ایمان شود، برکات الهی از آسمان و زمین به روی آنها می‌گشاید. اثر درخشان و سودمند دستگیری از فقرا و نیازمندان، این است خداوند در اثر این رفتار شایسته، درهای خیر و برکت را به روی انسان باز نموده و او را در زندگی از رزق و روزی مادی و معنوی خویش بهره مند می‌سازد.

یکی از بزرگترین مشکلات اجتماعی، که همواره بشر با آن مواجه است، علی رغم پیشرفت‌های صنعتی و مادی، فاصله طبقاتی است، به این معنا که در یک سو عدّه‌ای غرق در ثروت بوده و از بهترین وسایل آسایش و رفاه بهره‌مند باشند و در سوی دیگر عدّه‌ای به اندازه‌ای در فقر و نداری غوطه ور باشند که حتی از تهیه لوازم ضروری زندگی (از قبیل غذا، لباس، مسکن، و …) عاجز باشند.

 این روزها مردم درگیر بیماری کرونا هستند و همه لحظات بحرانی و دلهره‌آوری را سپری می‌کنند اما در چنین شرایطی باید به فکر نیازمندان باشیم و آگاه باشیم که آنها در شرایط وخیم‌تری قرار دارند. ورود کرونا کسب و کار بسیاری از خانواده‌های نیازمند را بی‌رونق کرده است. تأمین مایحتاج زندگی، همچون سبد کالاهای ماهانه یکی از مهم‌ترین نیاز آنها است که با همت همگانی محقق می‌شود.

از این رو بنیاد دستان مهربان با همت همیشگی حامیان نیک اندیش خود در تمام شعب، سبد کالای ماهانه که شامل تمامی اقلام ضروری مواد غذایی و بهداشتی از جمله: برنج، مرغ، روغن،ماکارونی، رشته سوپ، سویا ، رب گوجه، قند ، شکر، عدس، لوبیا ، چای، پنیر ، خرما، شامپو ، صابون، پودر لباسشویی، مایع ظرفشوییاست را دربین مددجویان خود توزیع می‌نماید.

بنیاد دستان مهربان شعبه شیراز در سال ۱۳۹۳ با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار و کودکان نیازمند فعالیت خود را آغاز کرده است.احداث مدرسه هوشمند شیراز توسط دستان مهربان، قدم بزرگی برای تحصیل کودکان این منطقه است.

کارگاه ساخت صنایع دستی چوبی از جمله مکان‌هایی است که در شعبه شیراز برای تأمین هزینه‌های زنان سرپرست خانوار و کار آفرینی برای این بانوان در نظر گرفته شده است. دستان مهربان شعبه شیراز، در جهت فراهم ساختن شرایط مناسب برای نیازمندان اقدامات زیادی را در دستور کار خود قرار داده است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + بیست =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .