روابط عمومی

18 اسفند 1400

بدون دیدگاه

توزیع هزار و سیصد کیلوگرم برنج – قم

توزیع هزار و سیصد کیلوگرم برنج در بنیاد دستان  مهربان شعبه قم

هر چند برخی معتقدند، نام برنج از رنج گرفته شده‌است، اما به دلیل نقش مهم آن در سبد غذایی بسیاری از مردم جهان، بی‌تردید نام آن مترادف با زندگی است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد دستان مهربان شعبه‌ی قم، در تاریخ ۸ اسفند ماه مصادف با روز شهادت امام موسی کاظم (ع) تعداد ۱۳۰ عدد گونی برنج ۱۰ کیلویی، در مجموع هزار و سیصد کیلوگرم برنج عنبر بو درجه یک ( برنج جنوب) در میان ۱۳۰ خانواده‌ی تحت پوشش این بنیاد، توزیع شد؛ زیرا اهمیت و جایگاه محصولی به نام برنج ایرانی از کسی پوشیده نیست و این خوراکی از پرمصرف‌ترین‌ها در ایران و جهان و منبع تغذیه نیمی از مردم جهان است و یک سوم سطح زیر کشت غلات در جهان را به خود اختصاص داده که عمدتاً به صورت آسیاب شده مصرف می‌شود.

و هدف از توزیع برنج جدا از سبدکالای خانواده‌های تحت پوشش در خصوص سلامت و تندرستی کودکان و خانواده‌های تحت پوشش است که بتوانند با تغذیه‌ی سالم در شرایط جسمی مناسب رشد کنند.

بنیاد دستان مهربان در راستای اهداف خود که تأمین خوراک و پوشاک خانواده‌های بی‌سرپرست در صدر آن قرار دارد، می‌کوشد تا نیازهای این عزیزان را با مهربانی شما حامیان گرامی تهیه و در بین آنان توزیع نماید تا در جهت ریشه کنی فقر قدم‌های استواری را بردارد. توزیع سبد کالای ماهانه در بین مددجویان و نیازمندان مناطق محروم، بسته های ویژه شب یلدا، عید نوروز، شب‌های محرم، ماه رمضان و سایر مناسبت‌ها، از سایر فعالیت‌های بنیاد در جهت تأمین خوراک خانواده‌های نیازمند است.

دستان مهربان همواره در شعب ۱۹ گانه خود در تلاش است تا مهربانی را در میهن عزیزمان رواج دهد و لبخند را به تمام مادران و کودکان نیازمند این سرزمین اهدا کند.  با ما در این مهم هم‌قدم شوید.

بنیاد دستان مهربان شعبه قم در سال ۱۳۹۶ با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار و کودکان نیازمند فعالیت خود را آغاز کرده است. مرکز درمانی سبحان در شعبه قم، برای کمک به نیازمندان، در جهت سلامت و درمان آنها تأسیس شده است. دستان مهربان شعبه قم، در جهت فراهم ساختن شرایط مناسب برای نیازمندان اقدامات زیادی را  در دستور کار خود قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 13 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .