روابط عمومی

03 اسفند 1400

بدون دیدگاه

تکریم پدران دارای بیماری خاص

تکریم پدران دارای بیماری خاص توسط کودکان تحت پوشش شعبه رشت

مدیر دستان مهربان شعبه رشت، اظهار کرد: در آخرین هفته از بهمن ماه ۱۴۰۰ شاهد تکریم پدران دارای بیماری خاص در چهارچوب پویش #سایه_پدر و برگزاری کارگاه روانشناسی ویژه زنان سرپرست خانوار در شعبه رشت بودیم.

 به گزارش روابط عمومی دستان مهربان شعبه رشت، رضا خیرخواه با اشاره به اقدامات انجام شده در پویش سایه پدر اظهار کرد: در راستای حفظ ارزش های خانواده و تکریم مقام پدر تصمیم گرفتیم پویشی را برای حمایت از پدران دارای بیماری خاص راه‌اندازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه انتقال حس مهربانی و ایثار در تمامی پویش های دستان مهربان وجود دارد، تصریح کرد: در همین راستا هدایای تهیه شده از سوی حامیان گرانقدر توسط کودکان تحت پوشش به پدرانشان که به دلیل ابتلا به بیماری‌های خاص خانه نشین شده‌اند، اهدا شد.

مدیر دستان مهربان شعبه رشت در ادامه علاوه بر پویش‌ها، یکی دیگر از فعالیت‌های مهم این خیریه را برگزاری کارگاه‌های آموزشی دانست و تصریح کرد: در آخرین هفته از بهمن ماه ۱۴۰۰ شاهد حضور زنان سرپرست خانوار در شعبه رشت، برای شرکت در کارگاه مقابله با بحران‌های دوره نوجوانی بودیم.

خیرخواه افزود: مادران تحت پوشش شعبه رشت در این کارگاه دو ساعته آموختند که چگونه با بحران‌های احتمالی فرزندانشان پس از سن بلوغ که بر وضعیت تحصیلی، رفتار با والدین و هم سالان و همچنین آینده آن ها اثر می‌گذارد به گونه‌ای شایسته برخورد کنند.

وی با تأکید بر اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۰ کارگاه روانشناسی برای زنان سرپرست خانوار در شعبه رشت برگزار شده است، خاطرنشان کرد: از جمله کارگاه‌های برگزار شده می‌توان به کارگاه فرزند پروری، کارگاه آشنایی با حقوق زنان و کودکان، کارگاه شناخت هویت نوجوانان و … اشاره کرد.

مدیر دستان مهربان شعبه رشت افزود: خانواده‌های کم برخوردار بیشتر در معرض بحران‌های اجتماعی قرار دارند؛ که یکی از این بحران‌ها می‌تواند رفتارهای غیرقابل پیش بینی فرزندان در سنین نوجوانی باشد به همین جهت برگزاری کارگاه‌های یاد شده قطعاً شدت این بحران‌ها را کاهش می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 9 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .