جشن آشیانه های مهربانی برگزار شد

دختران دست های مهربان در میان هلهله و سور راهی خانه بخت شدند
جشن آشیانه های مهربانی با حضور پرشور حامیان، نوعروسان و کودکان دست های مهربان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی خیریه دست های مهربان، اغلب ما با شنیدن نام جشن خاطرات خوش ترین لحظاتی که در زندگی داشته ایم در ذهنمان تداعی می شود؛ روزهایی که به تصویری ماندگار و همیشگی برای ما بدل شده اند. در این بین روز سرنوشت ساز زندگی یعنی عروسی از جایگاهی ویژه برخوردار است؛ روزی که نوید شروعی تازه را می دهد و آغازی است برای گام نهادن در مسیر تحقق رویاهایی مشترک.
علی رغم این حجم از شادی و سرور، روز عروسی برای برخی خواستنی دلپذیر است که از آمدنش وحشت دارند، واهمه ای که نه به دلیل پای گذاشتن به دنیای جدید تأهل بلکه از ترس تأمین هزینه های سرسام آور این مراسم نشأت می گیرد. اغراق نیست اگر بگوییم، یکی از مهم ترین مخارج این جشن خرید جهیزیه است؛ سنتی دیرینه و زیبا که امروز برای اغلب مردم به دغدغه ای بزرگ بدل شده است و این موضوع زمانی تشدید می شود که خانواده ای با مشکلات و نیازهای اقتصادی دست به گریبان باشد.
به همین خاطر ما در خیریه دست های مهربان بر آنیم با تقبل بخشی از هزینه های جهیزیه نوعروسان مسیر تشکیل زندگی برای جوانان را هموار سازیم. هدفی که امسال در قالب جشن آشیانه های مهربانی و با حضور حامیان بنیاد عملی شد. جشنی که ۱۵ دی ماه در سالن امام علی و با حضور ۱۲۱ نوعروس و ۱۰۰ کودک تحت پوشش دست های مهربان برگزار گشت.
علاوه بر این، آشیانه های مهربانی بهانه ای بود برای تقدیر از همراهی همیشگی حامیانی که طی ده سال گذشته، در پستی ها و بلندی ها هیچ گاه بنیاد را تنها نگذاشته اند. افرادی که اگر نبودند امروز برق شادی در چشمان دختران جوان و کودکان دیده نمی شد. آنهایی که دستشان را در دست ما گذاشتند تا وسیله ای شویم برای شکل گیری خانه هایی از مهر و عشق. به پاس همین حضور بی دریغ، دکتر شهرام فرجی بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره بنیاد نیکوکاری دست های مهربان در جشن آشیانه های مهربانی، از پشتیبانی و حمایت یاوران سازمان تقدیر به عمل آورد. تبریک به نوعروسان و آرزوی شروع زندگی آرام و سرشار از عشق بخش دیگری از سخنان دکتر فرجی در این جشن بود.
در ادامه، دکتر زهرا یوسفی مدیرعامل بنیاد نیکوکاری دست های مهربان، به ارائه گزارشی از عملکرد ده ساله پرداخت و مروری دوباره به رسالت های سازمان داشت. یکی از بخش های ویژه جشن آشیانه های مهربانی اجرای موسیقی توسط گروه موسیقی زند، به سرپرستی و خوانندگی علی زندوکیلی بود. اجرایی که با استقبال و تشویق چشم گیر حاضرین مواجه شد و رنگ دیگری به این جشن بخشید.
پس از پایان این برنامه موسیقایی، دکتر شهرام فرجی و آنا نعمتی به دعوت هومن حاجی عبداللهی روی سن حاضر شدند تا طی مراسمی شنل نیکوکاری به این بازیگر سینما اهدا شود. بدین ترتیب، آنا نعمتی رسماً به عنوان سفیر بنیاد نیکوکاری دست های مهربان معرفی شد. پس از این، آنا نعمتی در سخنانی از تجربه کوتاه اما دلنشین همراهی با بنیاد نیکوکاری دست های مهربان گفت؛ و آرزو کرد حضوری مؤثر و مفید در تحقق اهداف بنیاد داشته باشد.
یکی دیگر از بخش های آشیانه های مهربانی که بسیار مورد توجه قرار گرفت، اجرای موسیقی خواننده مردمی امید جهان و تک نوازی تمپو توسط یکی از نوازندگان جنوبی این گروه بود. برنامه ای که نه تنها برای کودکان بلکه برای دیگر حاضران در جشن مهیج و قابل توجه بود. در ادامه، اجرای سامان گوران نیز شادی و شور فضا را استمرار بخشید.
پس از اتمام برنامه هایی از دست، نوبت به قسمت ویژه مراسم، یعنی اهدای تندیس پهلوانی پوریای ولی به دکتر شهرام فرجی از رسید؛ اتفاقی که توسط علی دادگر سرپرست ورزش زورخانه ای صورت گرفت. در انتها، جهیزیه تدارک شده به ۱۲۱ نوعروس اهدا و ۱۰۰ تبلت نیز به کودکان دست های مهربان هدیه داده شد. جشن آشیانه های مهربانی، با حضور هنرمندان عرصه سینما: هنگامه حمیدزاده، نگین صدق گویا، ساغر شکوری و غزل عبدی روی سن به همراه بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل و سفیر بنیاد نیکوکاری دست های مهربان برای تقدیر از کودکان افتخارآفرین و قهرمانان ورزشی سازمان به پایان رسید.

” استفاده از اخبار با ذکر منبع بلامانع است “

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + چهار =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .