روابط عمومی

25 اسفند 1400

بدون دیدگاه

جشن پایان سال دستان مهربان در خانه سالمندان خردمند

جشن پایان سال بنیاد دستان مهربان شعبه البرز در خانه سالمندان خردمند

به گزارش واحد روابط عمومی شعبه البرز در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ به سنت هر ساله‌ی، بنیاد دستان مهربان جشن پایان سال این بار در خانه سالمندان خردمند کرج با همکاری واحد آیندگان، واحد مشارکت و واحد مددکاری برگزار شد.

در این جشن کودکان مرکز آیندگان شعبه البرز حضور داشتند و لحظات شادی را با سالمندان عزیز گذراندند، کودکان تحت پوشش با دست‌سازه‌های خود سفره هفت سینی در آنجا به نمایش گذاشتند و با خواندن شعر رسیدن بهار و سال نو را به سالمندان عزیز تبریک گفتند.

به گزارش واحد روابط عمومی این جشن با هدف دیدار با سالمندان عزیز که در این ایام پاندمی کرونا بیشتر از هر وقت دیگری تنها و چشم به راه هستند برگزار شد، تا بتوانیم هر چقدر اندک لبخندی بر لبانشان بنشانیم و به آن ها روحیه بدهیم و خوشحالی این عزیزان را ببینیم.

در پایان جشن هدایایی از قبیل آجیل، شیرینی و میوه از طرف بنیاد دستان مهربان شعبه البرز به این عزیزان تقدیم شد و برق شادی را در چشمان این بزرگواران دیدیم.

این گونه جشن‌ها و برنامه‌ها باعث قوت قلب، خوشحالی و دلگرمی سالمندان عزیزی که چشم انتظار یک دیدار هستند، می‌شود و از تنهایی برای لحظاتی دور خواهند شد.

به گزارش واحد روابط عمومی، معاونت واحد آیندگان سرکار خانم عبداللهی مهمان این جشن بودند و کودکان تحت پوشش با هدیه‌هایی از قبیل دست‌سازه‌های عروسکی خود و قاب عکس‌های مربوط به سال ۱۴۰۰ واحد آیندگان از ایشان تقدیر به عمل آوردند.

بنیاد دستان مهربان شعبه‌ی البرز با اخذ مجوزهای رسمی در شهریورماه سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را با تمرکز بر حمایت از زنان و کودکان نیازمند آغاز کرد. این شعبه به مددجویان خود خدماتی از قبیل خدمات معیشتی، خدمات درمانی، توانمندسازی و ایجاد اشتغال، آموزش و نگهداری کودکان مددجو، برگزاری کمپین‌های حمایتی و… ارائه می دهد. یکی از مهمترین اهداف این شعبه، توانمندسازی زنان سرپرست خانوار است که در همین راستا، کارگاه آموزش و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار توسط شعبه‌ی البرز در سال ۱۳۹۶ با تمرکز بر تولیدات چرم راه‌اندازی شد و طی این مدت، بسیار توسعه یافته است. واحدهای بنیاد دستان مهربان شعبه‌ی البرز عبارتند از: مرکز توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، مرکز درمان سبحان، مرکز آموزش و نگهداری آیندگان، واحد مددکاری، واحد مشارکت‌های مردمی و واحد توسعه و ارتباطات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + نوزده =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .