dmngoadmin

16 مهر 1399

بدون دیدگاه

خیریه دستان مهربان شعبه ساری

خیریه دستان مهربان برای گسترش فعالیت‌های خود در زمینه کمک‌رسانی به کودکان بی‌سرپرست و زنان سرپرست خانوار شعب ۱۳‌گانه‌ای را در سراسر کشور به منظور خیر‌‌رسانی به همه هموطنان سرزمین عزیزمان ایران افتتاح کرده است.

از شعبه‌های تأسیس شده در شمال کشور خیریه دستان مهربان ساری است.

خیریه دستان مهربان شعبه ساری در تاریخ ۶ آبان ماه  ۱۳۹۵ افتتاح شد. در این دوره ۴ ساله می‌توان به خدمات با‌ ارزش این شعبه اشاره کرد که اثرات فراوانی بر بهبود زندگی اقشار نیازمند این استان، به ویژه زنان سرپرست خانوار و کودکان نیازمند گذاشت.

از فعالیت‌های ارزشمند این خیریه در زمینه کمک به نیازمندان می‌توان به ساخت و راه‌اندازی کلینیک درمانی سبحان ۳ اشاره کرد که به لطف خدا و حمایت حامیان عزیز این مرکز درمانی به سرعت ساخته و آماده شد. این مرکز درمانی در شهریور ماه ۱۳۹۶ مورد بهره‌‌‌‌برداری قرار گرفت تا بیماران کم‌بضاعت بتوانند از خدمات درمانی این کلینیک استفاده کنند.

مرکز آموزش و نگهداری آیندگان ۲ و مرکز توانمندسازی زنان سرپرست

مرکز آموزش و نگهداری آیندگان ۲ و مرکز توانمندسازی زنان سرپرست خانوار دستان مهربان شعبه ساری، طی مراسمی با حضور دکتر فرجی بنیانگذار خیریه دست‌های مهربان، دکتر یوسفی مدیرعامل این خیریه در تاریخ ۲۸ خرداد ماه ۹۷ به‌طور رسمی افتتاح شدند.

مدیرعامل دستان مهربان، مرکز آموزش و توانمند‌سازی زنان سرپرست خانوار را اقدامی مهم خواند و یکی از اهداف بزرگ خیریه را تبدیل زنان سرپرست خانوار به زنان خود سرپرست مطرح کرد.

دکتر یوسفی معتقد است  آموزش و توانمندسازی زنان بی‌سرپرست کمک به چرخه اقتصادی جامعه است و علاوه بر کمک به سلامت یک زندگی در سلامت روحی و روانی و حتی اخلاقی جامعه مؤثر است.

واحد توانمند سازی خیریه دستان مهربان از همان سال‌های اولیه در نظر داشت که زنان سرپرست خانوار با فرا گرفتن یک هنر یا حرفه در حوزه‌ی صنایع دستی، بتوانند به تدریج برای خود کسب و کاری ایجاد کرده و به درآمد‌زایی برسند و در نهایت با رشد درآمد و جذب مشتریان از چرخه مددجویی خارج شوند.

زنان سرپرست خانوار در ساری در مرکز آموزش و توانمند سازی با پرورش قارچ آشنا شدند و برای تولید قارچ در این کارگاه‌ها شروع به فعالیت کردند. با توسعه و گسترش بسترهای مناسب جهت کشت بیشتر این محصول و با کمک حامیان بزرگوار، این شعبه می‌تواند زنان سرپرست خانوار بیشتری را در کارگاه پرورش و تولید قارچ مشغول به کار کند.

در مجموع راه‌ اندازی شعبه‌ی ساری در سال ۹۵ یکی از فعالیت‌های مهم خیریه دستان مهربان به شمار می‌آید. امید است خیریه ساری بتواند در مسیر دستیابی به اهداف و آرمان‌های دست های مهربان به طور موثری گام برداشته و همچنان به نتایج بزرگ و بزرگتر برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + دو =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .