dmngoadmin

20 مهر 1399

بدون دیدگاه

خیریه دستان مهربان شعبه گیلان

خیریه دستان مهربان برای تداوم فعالیت‌های خود در زمینه کمک به کودکان بی‌سرپرست و نیازمند و زنان سرپرست خانوار در دوم تیرماه  ۱۳۹۷ شعبه خود را در استان گیلان افتتاح کرد تا با کمک حامیان این استان فعالیت خیرخواهانه خود را گسترش دهد.

 در این مراسم دکتر شهرام فرجی بنیان‌گذار و ریاست هیئت مدیره‌ی‌ خیریه دستان مهربان، خانم دکتر زهرا یوسفی مدیرعامل خیریه، مدیران معاونت‌های شعبه‌ی مرکزی، جمعی از هنرمندان و مسئولان استانی حضور داشتند.

خیریه دستان مهربان شعبه گیلان در چند پویش اخیر فعالیت‌هایی را در جهت کمک به نیازمندان این خطه سرسبز کشورمان انجام داده است. در پویش کرونان (زنان سرپرست خانوار)، پویش مداد نارنجی (کمک به دانش آموزان نیازمند)، پویش اوتیسم (کمک به بیماران اوتیسم).

گفتنی است مدرسه‌سازی، ساخت درمانگاه، درمان بیماران خاص، تأمین جهیزیه زوج‌های نیازمندان، تأمین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت، کمک‌رسانی به روستاها و مناطق محروم کشور، حضور فعال در زمان حوادث غیرمنتظره نظیر سیل، زلزله، از جمله فعالیت‌های خیریه دستان مهربان است.

از جمله افرادی که در این استان به جمع نارنجی‌ها پیوسته است علی کریمی، سرمربی سابق تیم سپیدرود است و توپی را با امضای خود به موزه گالری شعبه گیلان تقدیم کرد. شایان مصلح و میثم تهی دست بازیکنان فوتبال لباس های خود را به موزه تقدیم کرده اند.

از دیگر فعالیت هایی که در جهت آموزش زنان سرپرست خانوار صورت گرفته است آموزش رشتی دوزی به این زنان نیازمند بوده است و از کلاه، کیف، شال و پالتوهایی رونمایی کردند که براساس آموخته اشان رشتی دوزی شده بود.

خیریه دستان مهربان شعبه گیلان در شهر زیبای رشت همجواری با دریا و جنگل‌های زیبا قرار دارد و قطعاً از برکت دریا برای نیازمندان دور نمی‌ماند. یکی از فعالیت‌های خیریه دستان مهربان در استان گیلان که در یاد و خاطره همه اهالی ماندگار است مرمت منزل خانم مسنی بود که در خرابه زندگی می‌کرد و از امکانات اولیه برای زندگی کردن محروم بوده است خیریه دستان مهربان به محض مطلع شدن از این موضوع خانه او را بازسازی کرد و شرایط مطلوبی برای زندگی این پیرزن تنها فراهم آورد.

شماره تماس خیریه گیلان ۳۴۹۳۳ – ۰۳۱ است که در میدان جهاد، خیابان شهید رجایی، روبه روی اداره مالیات واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 14 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .