دست های مهربان در هفتمین کنفرانس بین المللی رهبری و توانمندسازی زنان

به گزارش واحد اطلاع رسانی و اخبار ، خیریه دست های مهربان برای ارائه حضوری مقاله خود در هفتمین دوره کنفرانس های بین المللی سازمان Tomorrow People حضور پیدا کرد.

این کنفرانس با موضوع مدیریت و توانمدسازی زنان از تاریخ ۳ تا ۱ مارچ ۲۰۱۶ مصادف با ۱۱ الی ۱۳ اسفند ۹۴ در بانکوک برگزار شد ، که هدف از برگزاری این کنفرانس تبادل اطلاعات در حوزه ی توانمند سازی زنان در کشورهای مختلف و در سطح جهانی می باشد .

از این رو مدیر کل خیریه دست های مهربان ” دکتر شهرام فرجی ” با ارسال مقاله و پوستری با موضوع “چگونه به توانمند سازی زنان کمک کنیم ” در این کنفرانس شرکت و منتخب ارائه حضوری مقاله خود در این کنفرانس شدند .

مدیر کل خیریه دست های مهربان” دکتر شهرام فرجی” پس از دفاع و ارائه مقاله خود و به دنبال ملاقات حضوری با مدیر اتحادیه برگزار کننده این مراسم ، با وی دست دوستی داده و پیرو درخواست رسمی از ایشان جهت دیدار حضوری از دست های مهربان و تمامی شعب آن ، آما دگی خود را جهت میزبانی سمینار بعدی در ایران را اعلام داشت که این نکته مورد استقبال این سازمان قرار گرفت و امید است پس از انجام بررسی های لازم ، سال آینده بنیاد نیکوکاری دست های مهربان در ایران میزبان این سمینار باشد .
در ادامه و پس از ارائه مقاله این بنیاد ، سازمان ها و نهاد های حاضر در جلسه از مدیر کل بنیاد نیکوکاری دست های مهربان “دکتر شهرام فرجی ” دعوت کردند تا برای آموزش نحوه توانمند سازی خود به آنها از مجموعه هایشان دیدن کنند.
لازم به ذکر است که از ۱۸۵ کشور شرکت کننده ، خیریه دست های مهربان به عنوان تنها شرکت کننده ی دارای پوستردر این کنفراس حضور داشت که در اولین روز این سمینار به عنوان سومین دفاعیه معرفی و مقاله خود را ارائه داد .

مسئول برگزاری کنفرانس NGo ” Tomorrow People ” بوده و با وجود استقرار دفتر خود در یوگسلاوی ( بلگراد ) هفتمین دوره کنفرانس را در کشور بانکوک برگزار کرده است .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 13 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .