روابط عمومی

16 خرداد 1402

بدون دیدگاه

کارگاه آموزشی راه های مراقبتی در خشونت های خانگی

کارگاه آموزشی در شعب بنیاد خیریه دستان مهربان

کارگاه آموزشی راه های مراقبتی در خشونت های خانگی در شعبه مازندران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شعبه مازندران، کارگاه آموزشی راه های مراقبتی در خشونت های خانگی در شعبه مازندران با حضور مادران سرپرست خانوار و مشاوره سرکار خانم جعفری از کارشناسان و مشاوران محترم استان مازندران در محل ساختمان بنیاد دستان مهربان برگزار گردید.

بسیاری از خانواده های تحت پوشش بنیاد دستان مهربان به دلیل فقر و نیازمندانی شاید نتوانند آنگونه که باید روش های مناسب مراقبت در برابر این خشونت ها را آموزش ببینند و نکات اجتماعی روانی را برای خود و فرزندانشان انجام دهند و تعداد زیادی نیز با روش های رفتار درست و مقابله با این خشونت ها هیچ آشنایی نداشته و این میتواند موجب خطرات گوناگونی برای آنها و در آینده برای جامعه شود که میتوان از امروز با آموزش های درست از بسیاری مشکلات آینده کاسته شود.

بنیاد دستان مهربان شعبه مازندران جهت کاهش خطرات عدم رعایت بهداشت روانی، رفتاری و آسیب های اجتماعی تصمیم گرفت تا اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی پیرامون موضوعات مختلف تاثیر گذار در جامعه نماید و این مادران سرپرست خانوار را با تمام نکات بهداشت روان و طریقه رفتار مناسب در مواجهه با از این قبیل خشونت ها با همکاری روانشناسان محترم کاملا آشنا سازد.

این دوره ی کارگاهی طی دو ساعت با استقبال مددجویان برگزار گردید و بسیاری از مددجویان نسبت به برگزاری این کارگاه و لزوم توجه به چنین موضوعاتی ابراز خرسندی نمودند و سوالات بسیاری در مورد موضوع این کارگاه از مدرس پرسیدند.

به گفته ی سرکار خانم جعفری این دوره آموزشی با توجه به نکات کاربردی که در این جلسات گفته میشود مادران سرپرست خانوار حاضر بسیار میتوانند در مراقبت از خود و کودکانشان در مواجهه با این خشونت ها بهتر عمل کنند.

امید است با یاری خداوند این دوره های آموزشی برای زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بنیاد به صورت منظم برگزار گردد تا با مباحث پیرامون سلامت روان آنها و خانواده شان تضمین گردد.

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 17 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .