رنگها می رقصد بر کاغذ سفید قلب ها

کاغذهای سفید زیر دست های کودکانه یشان معجزه می شد . کاغذهایی که پر بود از رنگ و نقش وآرزوهایی که گاه ساده و گاه پر از فریاد قلب ها بود .

۷۵ کودک در ۴ روز هر آنچه از مهربانی ، خانواده ، پدر و مادر ، مدرسه ، سفره های هفت سین ، خانه های بزرگ و زیبایی که هرگز سقفش چکه نمی کرد و هزاران هزار آرزوی دیگر که در سر داشتند روی کاغذ کشیدند و به یمن قدم های تو آن را بر بوم های نقاشی نمایشگاه آویختند .
به گزارش واحد اطلاع رسانی و اخبار، بیست و دومین نمایشگاه نقاشی کودکان زیر ۱۲ سال که از ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه در مجموعه سیتی سنتر اصفهان برپا بود ، چهار روز پی در پی شاهد خنده و شادی کودکانی بود که معصومیت در چشمانشان و امید به آینده از لبخندشان خواندنی بود . این نمایشگاه که با هدف ایجاد انگیزه وهمچنین اشاعه فرهنگ نوع دوستی و مهربانی در بین کودکان اجرا شد ، چهارمین نمایشگاه شعبه ی اصفهان بود که با برپایی غرفه صنایع دستی این استان و همچنین فروش نقاشی به نفع کودکان خاتمه یافت و شاهد حضورمدیر عامل بنیاد نیکوکاری دست های مهربان جناب آقای دکتر شهرام فرجی، خیرین ، هنرمندان و مسئولین از جمله شهردار استان اصفهان، مشاور عالی شهردار ، مدیریت مجموعه ی اصفهان سیتی سنتر بود .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + دوازده =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .