dmngoadmin

21 آذر 1400

بدون دیدگاه

روز پرستار در مرکز آیندگان

روز پرستار در مرکز آیندگان شعبه تهران

کودکان مرکز آیندگان با فرا رسیدن روز پرستار به دیدار پرستاران بیمارستان امید تهران رفتند و از زحمات این عزیزان با تقدیم هدایایی قدردانی کردند. کودکان به مناسبت این روز، یک بوم نقاشی با تصویر نمادین از یک پرستار را آماده کرده بودند.

کودکان مرکز آیندگان در مناسبت های مرتبط با مشاغل، با افرادی که در این حرفه مشغول به کار هستند آشنا می‌شوند و هدایایی را به رسم یادبود به این افراد اهدا می‌کنند. نمونه‌هایی از این موارد روز آتش نشان، روز پرستار، روز پست و … است.

 این بار با نزدیک شدن به روز پرستار کودکان به بیمارستان امید تهران رفتند تا از نزدیک با وظایف پرستاران و محیط کار آنان آشنا شوند، با این فرشتگان زمینی معاشرت کرده و از آنان با اهدای کاردستی به شکل شاخه گل و تابلوی نقاشی تشکر کنند. پیش از اجرای این برنامه طرحی جهت اجرا بر روی بوم در نظر گرفته شده بود و کودکان با کمک مربی خود این طرح را اجرا کردند. کادر بیمارستان نیز در بدو ورود از کودکان استقبال کرده و بسته تغذیه سالم را برای اهدا به این کودکان در نظر گرفت و از آنان پذیرایی کرد. علاوه بر آن هدایایی متناسب با سن این کودکان نیز توسط ریاست محترم بیمارستان تهیه شده و به آنان هدیه داده شد.

هدف اصلی از اجرای چنین مناسبت هایی ارائه آموزش مناسب به کودکان است. کودکان با شرکت در این مناسبت‌ها اطلاعات متفاوتی دریافت می‌کنند که این امر به افزایش تجربه آنان در زمینه‌های گوناگون کمک می‌کند. در این روز نیز کودکان با راهنمایی فردی از کادر بیمارستان با بخش های متفاوت موجود در بیمارستان مثل بخش اداری، ایستگاه پرستاری و … آشنا شدند. اجرای این برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد و بازدید کودکان از بخش های پرخطر با توجه به وجود بیماری کرونا جلوگیری شد.

 

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + چهار =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .