ساخت مدرسه دست‌های مهربان در ایرندگان خاش

ساخت مدرسه مهربانی

بنیاد دست‌های مهربان برای حل مشکل تحصیل کودکان روستای پدئی و زیان، واقع در سیستان و بلوچستان ، عملیات ساخت مدرسه در این روستا را آغاز نمود.

داستان از آنجایی شروع شد که معلم روستای گواتامک برای رساندن صدای دانش آموزانش به کسایی که قلب‌های مهربانی داشتند از مکانی که هیچ شباهتی به مدرسه نداشت تصاویری را در فضای مجازی ارسال کرد.

صدای معلم روستای گواتامک واقع در استان سیستان و بلوچستان به گوش بنیاد دست‌های مهربان رسید و بنیاد با هدف ساخت مدرسه برای این کودکان و برچیدن مدارس نامناسب در حوزه ایراندگان خاش برای تحصیل، کاروان مهربانی را به این منطقه اعزام کرد.

قرارداد ساخت مدرسه پدئی و زیان در آبان ماه در حضور خانم دکتر یوسفی ….بنیاد دست‌های مهربان، به امضا رسید و در طی یک ماه اقدامات اولیه ساخت مدرسه، پی کنی، احداث شالوده و زیر بنای مدرسه در این استان صورت پذیرفت .

بنیاد دست‌های مهربان به یاری خداوند و با کمک دستان سخاوتمند حامیان همیشگی خود، عملیات احداث این مدرسه را به زودی به پایان خواهد رساند. بنیاد در سالهای اخیر، در راستای اهداف خود اقدام به ساخت مدارس در مناطق محروم کرده است و تا کنون مدرسه‌های :

ابتدایی و هنرستان مراغه

مدرسه هوشمند محمود آباد فارس

بزرگترین مدرسه هوشمند اوتیسم در اصفهان

مدرسه وینه بهاران کرمانشاه

مدرسه توان خواهان تبریز

را در کارنامه کاری خود قرار داده است. دست‌های مهربان با احداث مدرسه برای دانش آموزان مناطق محروم برگی از لبخند و شادی برای همه نیازمندان رقم میزند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .