روابط عمومی

23 بهمن 1400

بدون دیدگاه

سالروز افتتاح مرکز آیندگان شعبه تهران

ششمین سالروز افتتاح مرکز آیندگان شعبه تهران

به گزارش روابط عمومی بنیاد دستان مهربان شعبه تهران، چندین سال از اولین روزی که چراغ مرکز آیندگان شعبه تهران روشن شد، می‌گذرد. مرکز آیندگانی که تنها یک مهدکودک نیست بلکه خانه‌ایست به وسعت قلب تک تک فرزندانی که در اینجا زیسته‌‌اند. فرزندانی که عضوی از این خانواده نارنجی هستند.

کودکان واحد آیندگان، باغچه‌های امید ما هستند که همواره در این سال‌ها تلاش کردیم تا در دلشان بذر مهربانی و دانش بکاریم و همواره با ارائه آموزش‌های مختلف از جمله برگزاری کلاس‌های نقاشی، زبان انگلیسی، سفال، آموزش شعر و قرآن، رباتیک و … این بچه‌ها را از حق آموزش‌، که حق طبیعی همه کودکان سرزمین است، بی بهره نکنیم.

اینجا سقفی برای ساختن خاطره‌هاست. پناهی برای چشم‌‌هایی که نور امید در آن‌ها خانه کرده است. خانه‌ای که در طول این سال‌ها سعی کرده است تا بستری برای آموزش، رشد و مهربانی باشد. در تمام این سال‌ها مربیان مرکز، با روش‌های مختلف و آموزش به شیوه‌ای کودکانه و همچنین برگزاری برنامه‌های گوناگون، تلاش کرده‌اند تا شرایطی برای رشد استعداد و توانایی این کودکان، فراهم کنند. چرا که کودکی کردن و رشد این استعداد‌ها در زمان مناسب، حق هر فرزندی است. امید که در این مسیر بتوانیم با استمرار، همواره تلاش کنیم و در کنار شما حامیان همیشگی، پناهی امن برای دل‌های این کودکان باشیم و هر روزمان را مملو از کمک به فرزندانی کنیم، که روزی آینده سرزمینمان را با دستانشان شکل می‌دهند.

همواره قدردان مهربانی شما هستیم که با سخاوت و مهربانی خویش، مرهمی برای روزهای سخت شدید. بنیاد دستان مهربان بر این باور است که هر کودک، یک هنرمند است، و مسئله مهم، هنرمند ماندن این کودکان است. یادمان نرود که مراقب این هنرمندان کوچک باشیم.

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .