شش استان دیگر در بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان نارنجی شد

ادامه روند فعالیت‌های خیر خواهانه بنیاد دست‌های مهربان در ۶ استان جدید

بنیاد دست‌های مهربان، برای اشاعه بخشش و محبت در این سرزمین کهن و کمک به کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست و زنان سرپرست خانوار در کشور ایران، تصمیم دارد تا در تمامی نقاط این مرز و بوم خانه‌های مهربانی خود را برای پشتیبانی از نیازمندان راه اندازی کند. کلید نارنجی شدن ۶ استان جدید در راستای همین هدف بزرگ زده شد.

بنیاد دست های مهربان توسط دکتر فرجی در سال ۱۳۸۶ احداث شد و هدف عمده خود را برطرف نمودن نیازهای خانواده‌های کم‌بضاعت و زنان سرپرست خانوار قرار داد.

بنیاد دست‌های مهربان سازمانی غیر سیاسی و مستقل به حساب می‌آید و با کمک دست‌های مهربان و دل‌های سخاوتمند حامیان گرامی، توانسته مددجویان زیادی را تحت پوشش خود قرار دهد و در مواقع ضروری که خانواده‌ای به کمک نیاز دارد؛ از پای ننشیند و با اطلاع‌رسانی و جمع‌آوری کمک، گرهی از مشکلات نیازمندان بگشاید.

فعالیت‌های بنیاد در ۱۹ استان کشور ایران

بنیاد دست‌های مهربان، در راستای کمک به کودکان و زنان بی‌سرپرست، در دوازده شعبه خود کمک‌هایی چون پرداخت مستمری ماهانه، اهدای سبد کالای ماهیانه و سبدهای کمک ویژه ماه رمضان، ماه محرم، ایام نوروز، یلدا و … راه اندازی کمپین‌های کمک به دانش‌آموزان در آغاز مدارس با عنوان کمپین مداد نارنجی، کمک به نیازمندان با شروع سال نو و سایر کمپین‌های جمع آوری کمک به افراد محروم، آموزش به زنان سرپرست خانوار و مهیا کردن شرایط برای این زنان در جهت توانمند‌سازی این عزیزان، کمک به آسیب دیدگان در اثر بیماری یا بلایای طبیعی چون سیل، زلزله و … از جمله فعالیت‌های بنیاد دست‌های مهربان است که در دوازده شعبه کشور هرساله انجام می‌شود.

اشاعه مهربانی در ۶ مرکز دیگر

حال بنیاد تصمیم دارد علاوه بر فعالیت در شهرهای تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، قم، ارومیه، یزد، مراغه، کرمانشاه، البرز، گیلان، ساری و کیش؛  شعبه‌های جدیدی در ۶ شهر بزرگ از کشورمان نیز راه اندازی کند تا مهربانی را در سرزمین‌های بسیاری اشاعه دهد. در استان‌های گلستان، خراسان، زنجان، سیستان و بلوچستان، قزوین و شهر شاهرود.

امید است نیازمندان این ۶ مرکز بزرگ نیز، مانند ۱۳ شعبه دیگر با همت خیرین در رفاه قرار گیرند و مشکلاتشان یکی پس از دیگری با کمک بنیاد و حامیان مهربانش برطرف شود.

در این استان‌ها نیز ادامه فعالیت‌های خیریه دست‌های مهربان در جهت کمک به نیازمندان، مدرسه سازی، ساخت درمانگاه، حمایت از بیماران خاص و کم بضاعت، اعطای جهیزیه و تسهیلات ازدواج، فراهم سازی زمینه‌های اشتغال مددجویان و پرداخت وام‌های خود اشتغالی را از سر گیرد و لبخند و مهربانی را به همه مردم کشورمان ایران هدیه کند.

 

.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 13 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .