روابط عمومی

15 اسفند 1400

بدون دیدگاه

شعبه رشت با پویش همرنگ بهار به استقبال سال جدید می‌رود

نگاهی بر پویش همرنگ بهار شعبه رشت به مناسبت سال جدید 

مدیر دستان مهربان شعبه رشت با اشاره به اقدامات و برنامه‌های این شعبه در ماه پایانی سال ۱۴۰۰ گفت: حامیان همیشگی دستان مهربان با مشارکت در پویش بزرگ #همرنگ_بهار به استقبال سال نو می‌روند.

خیرخواه با بیان اینکه در این پویش اقلام مورد نیاز زنان سرپرست خانوار، کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست تأمین می‌شود، تصریح کرد: حامیان گرانقدر می‌توانند با انجام کمک‌های نقدی و یا اهدای اقلام خوراکی و پوشاک نو و … برای سال جدید نسبت شرکت در این پویش اقدام کنند.

وی پویش یاد شده را آخرین پویش دستان مهربان، شعبه رشت در سال ۱۴۰۰ دانست و افزود: پویش همرنگ بهار از ابتدای اسفند ماه سال جاری آغاز شده و برای  شادی خانواده‌های نیازمند تا واپسین روزهای سال ادامه دارد.

مدیر دستان مهربان شعبه رشت همچنین با اشاره به پویش زمستان نارنجی، تصریح کرد: از ابتدای دی ماه سال جاری تا کنون حامیان گرانقدر شعبه رشت با اهدای لباس گرم با ارزشی بیش از ۵۰ میلیون تومان گرمابخش خانواده‌های تحت پوشش شعبه رشت بودند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این پویش در زمستان ۱۴۰۰، گفت: علاوه بر موارد یاد شده لوازم گرمایشی مانند بخاری گازی و همچنین لوازم‌التحریر مورد نیاز کودکان نیازمند نیز در چهارچوب پویش زمستان نارنجی به خانواده‌های تحت پوشش اهدا شد.

وی با بیان اینکه پویش‌های متنوعی به صورت فصلی و مناسبتی در یک سال گذشته برگزار شده است، اظهار کرد: پویش‌های بزرگ مداد نارنجی، نذری برای سفره‌های خالی (ویژه ماه رمضان)، آرزوتو زندگی کن، پنج شنبه‌های آرزو، همدلی با سیستان و… از جمله دیگر پویش‌هایی هستند که از سوی شعب مختلف و شعبه رشت دستان مهربان برگزار شده‌اند.

بنیاد دستان مهربان از آبان ۱۳۸۶ با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار و کودکان نیازمند آغاز به‌کار کرده و در این سال‌ها، با راه اندازی شعب متعددی در سراسر کشور خدمات خود را گسترش داده است. بنیاد دستان مهربان شعبه گیلان نیز درسال ۱۳۹۷ با هدف ارائه خدامات معیشتی، آموزشی، درمانی و توانمندسازی به خانوارهای نیازمندِ این استان افتتاح شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 4 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .