توانمندسازی زنان سرپرست خانوار

 شما عزیزان می‌توانید با حمایت از کارگاه‌های بنیاد دستان مهربان، به توانمندشدن زنان سرپرست خانوار کمک کنید تا این عزیزان بتوانند با یادگیری یک مهارت، کسب و کار خود را راه‌اندازی کرده و از چرخه‌ی نیازمندی خارج شوند.

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

توانمندسازی زنان سرپرست خانوار:

مهربانی و نوع‌دوستی یکی از ویژگی‌های بارز انسانی، به‌خصوص در وجود مردم عزیز ایران است. کمک‌های شما عزیزان اعم از کوچک و بزرگ در کنار کمک‌های سایر نیکوکاران عزیز، همواره می‌تواند کلیدی باشد برای باز کردن قفل‌های بسته‌ی زندگی هموطنان نیازمندمان.

بنیاد دستان مهربان در همه حال، با تکیه بر حمایت و اعتماد مردم مهربان و نوع‌دوست کشور، تلاش کرده تا این همه لطف و مهربانی را صرف افرادی کند که در این دنیا بیش از هر چیز، به مهر و محبت ما و شما خوبان نیاز دارند. اقشاری نظیر زنان سرپرست خانوار و کودکان بی‌سرپرست.

این بنیاد در راستای کارآفرینی و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار اقدمات بسیاری انجام داده است که مهم‌ترین آنها، ایجاد و راه‌اندازی کارگاه‌های آموزش و توانمندسازی در شعب بنیاد است که هم اکنون چشم انتظار حمایت شما عزیزان برای گسترش کارگاه‌ها و افزایش تعداد زنان سرپرست خانوار است.

کارگاه‌های بنیاد دستان مهربان: کارگاه خیاطی تهران، کارگاه محصولات چرم البرز، کارگاه فرش مراغه، کارگاه گلیم‌بافی کرمانشاه، کارگاه تابلوفرش قم، کارگاه محصولات رزینی ساری، کارگاه شمع‌سازی ارومیه، کارگاه زیورآلات گیلان و کارگاه چوب شاهرود.

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .