نیکوکار گرامی، منظور از سرپرستی کودکان نیازمند پرداخت مستمری ماهیانه و کمک های غیر نقدی در جهت تأمین نیاز های تحصیلی، درمانی و … این فرشتگان کوچک میباشد.

نمونه شناسنامه min (1)

پذیرش سرپرستی کودکان نیازمند

یکی از واقعیت‌های تلخ دنیا که هیچ‌کدام از ما نمی‌خواهیم وجود داشته باشد این است که زندگی برای همه‌ی آدم‌ها، خوب و خوش آغاز نمی‌شود. در اطراف ما، جایی که شاید حتی چندان هم توجه نکنیم کودکان معصومی هستند که در دنیای کوچکشان همیشه کاستی‌های بزرگی وجود دارد؛ فقدان‌هایی مثل دستان توانمندِ پدری دلسوز و یا آغوش گرمِ مادری مهربان.

این فقدان‌ها رنجِ نرسیدن به آرزوهای کوچک اما محالِ این بچه‌ها را چند برابر می‌کند؛ رنجی که حتی من و شما گاهی از تحمل آن عاجز می‌مانیم، چه رسد به این بچه‌های ضعیف و محروم.

بی‌تردید سهم افراد توانمند در قبال این فرشته‌های معصوم این است که با کمک‌های بی‌دریغ خود، آرزوهای کوچک این بچه‌ها را دست‌یافتنی کنند؛ آرزوهایی که جزو حقوق اولیه ولی دور از دسترس آنهاست؛ مثل تحصیل، بازی، استراحت، سلامت، شادی و…

شما عزیزان هم می‌توانید با پرداخت هزینه‌هایِ زندگی این بچه‌های معصوم و بی‌سرپرست، در این کار نیک سهیم شده و به دنیای این بچه‌ها نور امید ببخشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا دیدار حضوری با کودکان بی‌سرپرست، با این شماره تماس بگیرید: ۴۳۰۷۳ – ۰۲۱

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .