کمک به ساخت مدرسه در مناطق محروم

کمک به ساخت مدرسه در مناطق محروم، مدرسه‌سازی از جمله دغدغه‌های مهم بنیاد دستان مهربان است. به همین منظور این بنیاد از شما حامیان مهراندیش دعوت می‌کند تا با حمایت از این بخش، در تامین مالی هزینه‌های مدرسه‌سازی، ما را یاری کنید.

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

کمک به ساخت مدرسه در مناطق محروم:

قهرمان بودن همیشه پرواز کردن و نجات هواپیماهای غول‌آسا نیست! گاهی مشارکت در یک کار انسان‌دوستانه مثل مدرسه‌سازی می‌تواند از یک آدم عادی، یک قهرمان بسازد. اصولاً حضور همین قهرمانانِ مردمی است که به فعالیت‌های هر سازمانِ مردم‌نهاد، معنا و تداوم می‌بخشد. بنیاد دستان مهربان هم همیشه با حضور حامیان عزیزش قدرت گرفته و فعالیت‌های خود را گسترده‌تر کرده است.

این بنیاد به پشتوانه‌ی حمایت شما عزیزان در نقاط مختلف ایران مدرسه‌های متعددی ساخته است، هم‌اینک در حال ساخت مدارس زنجیره‌ای در استان سیستان و بلوچستان است.

از تمامی عزیزانی که مایل به فعالیت خیرخواهانه هستند دعوت می‌شود تا با حمایت از پروژه‌های مدرسه‌سازی دستان مهربان، قهرمان نقش اول کمک به دانش‌آموزان محروم سیستان و بلوچستان باشید.

از جمله فعالیت‌های مهم بنیاد دستان مهربان در کنار خدمات مختلف به خانواده‌های تحت‌پوشش ساخت مدرسه و مراکز آموزشی در نقاط محروم کشور است چراکه این بنیاد، ساختن آینده‌ی کودکان نقاط محروم را از مسئولیت‌های مهم خود می‌داند.

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .