dmngoadmin

08 اسفند 1394

بدون دیدگاه

فوتبالیست های کوچک برنده بازی تراکتورسازی

بازی دوستانه تیم کودکان مرکز آیندگان با تیم تراکتورسازی

روزهای پایانی سال ۹۴ با مهربانی فوتبالیست های تیم تراکتورسازی رنگی پر از عشق و محبت را بر قلبهای کوچک بازیکنان نارنجی پوش دستان مهربان به یادگار گذاشت .
به گزارش واحد اطلاع رسانی و اخبار ، این شنبه با تمام روزها و هفته های سال فرق داشت . شنبه ای به یادماندی که هرگز فراموش نخواهد شد . ۱۵ قهرمانِ نارنجی‌پوشِ دستان مهربان که وارد زمین بازی شدند ، قلبهای کوچکشان تند تند می زد ترس از باختن را می توانستی از چشمان مضطربشان بخوانی اما پرستوی مهربانی خبری خوشی را برای آنها به همراه داشت .پیروزی بر تیم همیشه قهرمان تراکتورسازی رویایی باورنکردنی برای شان بود اما قهرمانان واقعی با قلبی مهربان و بزرگ، رویای آنها را به حقیقت تبدیل کرد؛ سوت پایان بازی زده شد و تیم نوجوانان دستان مهربان ۱۱و تیم تراکتورسازی۴!
برای فوتبالیست های همیشه پیروز میدان باختن کاری بس سخت و دشوار بود اما … این بازی نه تنها باختن نبود بلکه پیروزی بود که با سربلندی و غرور بر دفتر کاری این ورزشکاران ثبت شد . کسانی که آمدند و به یادمان آوردند که ورزش یعنی بخشش ، عزت و شرافت انسانی و در گوشمان فریاد زدند که در کسوت پهلوانی گاه باختن ارزشی والا تر از بردن دارد ، آن زمان که می توانستند اما باختند تا مبادا گُلی که به دروازه ی دستان مهربان می کوبند، ترکی بر قلب قهرمانان کوچک بیندازد.هرچند که نوجوانان نارنجی پوش با لبخند پیروزی و اشک شوق از این میدان خارج شدند ، اما بی شک قهرمانان اصلی بازیکنان تیم تراکتورسازی بود که با فتح دل‌های کوچک نامشان تا همیشه در یاد ها خواهد ماند .
ساعت ۱۵ را نشان می داد که تیم نوجوانان دستان مهربان به مصاف تیم تراکتورسازی رفت . دو نیمه ۱۰ دقیقه ای برای کودکان بی تجربه ای که عرض زمین بازی را طی می کردند کاری بس سخت و دشوار بود اما انگیزه ای والا آنها را در این مسیر یاری می رساند . رویای بردن در ذهن هایشان موج می زد اما هرگز تصور نمی کردند که بازی را ببرند آن هم ۱۱ بر ۴ ! این دیدار دوستانه که ۸ اسفند ماه در زمین اختصاصی تیم تراکتور سازی و با ترکیب اصلی این تیم انجام شد، شاهد دو اخطار با کارت زرد به یکی از بازکنان تیم تراکتورسازی که منجر به اخراج وی از بازی شد ، یک کارت زرد به یکی دیگر از بازیکنان این تیم ، یک پنالتی به نفع نوجوانان دستان مهربان و یک مصدوم از فوتبالیست تیم تراکتورسازی بود. نارنجی پوشان دستان مهربان که قبل از آغاز بازی حضورشان را در کنار این تیم رویا می پنداشتند، با گرفتن عکس های یادگاری با بازیکنان و اهدای گل به نشانه ی تقدیر از حضورِ ارزشمند شان تشکر کردند .
لازم به ذکر است که دراین بازی نمادین در کنار اعضای خانواده دستان مهربان خبرنگاران و عکاسان زیادی حضور داشتند و از نزدیک شاهد لطف و مهربانی تیم تراکتورسازی بودند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 2 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .