dmngoadmin

28 مرداد 1399

بدون دیدگاه

معرفی کمپین سالیانه مداد نارنجی

نگاهی بر جشنواره حمایتی –  تحصیلی مداد نارنجی

هرساله با نزدیک شدن به ماه مهر و بازگشایی مدارس هستند کودکانی که خانوادهایشان در تأمین معیشت خود دچار مشکل اند و توانایی تهیه لوازم التحریر برای ادامه تحصیل کودکان خود را ندارند. لذا کمپینی تحت عنوان “مداد نارنجی” در راستای حمایت و یاری رساندن به دانش آموزانی که استطاعت مالی برای ادامه تحصیل خود را ندارند، توسط بنیاد نیکوکاری دستان مهربان راه اندازی شد تا بتوان به آینده تحصیلی این کودکان نیازمند کمک شود.

کمپین حمایتی –  تحصیلی مداد نارنجی، یک کمپین بسیار گسترده در سطح کشور می باشد که درصدد حمایت از ادامه تحصیل دانش آموزان نیازمند برگزار می شود. این کمپین حمایتی –  تحصیلی تاکنون در شهرهایی از قبیل: تهران، تبریز، یزد، سیستان و بلوچستان، شیراز، اصفهان، ساری، البرز، خوزستان، گچساران، مراغه و…  برگزار شده است.

این کمپین به دلیل گستردگی و وسعت ملی – کشوری خود مورد توجه بسیاری از هنرمندان و سیمای ملی کشور قرار گرفت به نحوی که برنامه “خانواده یک” شبکه یک از مدیر عامل بنیاد دستان مهربان، دکتر شهرام فرجی در جهت تبیین هرچه بیشتر کمپین مداد نارنجی به عنوان میهمان و کارشناس حوزه نیکوکاری دعوت نمود.

همچنین هنرمندانی همانند: فریبا نادری، متین ستوده، پرستو صالحی، مارال فرجاد، وحید شیخ زاده، نیما نکیسا، محسن افشانی، نیما رئیسی، نیما کرمی، محمد رضا عیوضی و… از حامیان کمپین حمایتی –  تحصیلی مداد نارنجی در سال های اخیر بوده اند.

دکتر شهرام فرجی، بنیان گذار و مدیرعامل بنیاد نیکوکاری دستان مهربان در رابطه با انتخاب نام  “مداد نارنجی” برای این کمپین حمایتی –  تحصیلی گفتند: رنگ نارنجی نشانگر عشق، امید و ایثار است. رنگی که بی هیچ تنش و جهت گیری خاصی می باشد و برای همگان آشنا و بیانگر پیام یاری رساندن به یکدیگر، به همین دلیل نام این کمپین را مداد نارنجی گذاشته ایم تا بگویم با پیوستن مردم مهربان ایران زمین به این کمپین می توان در قبال کودکان نیازمند عشق و ایثار به خرج داد و با فراهم آوردن شرایط مناسب تحصیل برای کودکان این سرزمین آینده ی این جامعه را از هم اکنون تأمین کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تعداد این کمپین های حمایتی –  تحصیلی با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند موجب موازی کاری نمی شود گفتند: خیر، ما تمام اقدامات حمایتی خود را بر اساس مطالعات و بررسی های کارشناسان حمایتی و مددکاری خود انجام می دهیم همچنین در این راه از آمارهای آموزش و پرورش مناطق محروم، فعالان اجتماعی هر منطقه استفاده میکنیم تا این کمک ها به دست جامعه هدف کمپین برسد.

شایان ذکر است تاکنون در چهار دوره این کمپین که امسال تحت عنوان جشنواره “مداد نارنجی” برگزار می شود بالغ بر ۳۰,۰۰۰ بسته تحصیلی شامل لوازم التحریر، کیف، کفش و پوشاک به دانش آموزان نیازمند اهدا شده است.

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .