روابط عمومی

28 مرداد 1402

بدون دیدگاه

معرفی کمپین مداد نارنجی

کمپین مداد نارنجی، پویش جمع‌آوری لوازم‌التحریر برای کودکان نیازمند و مناطق محروم

بنیاد دستان مهربان دور جدید کمپین مداد نارنجی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ را آغاز کرد.

کمپین مداد نارنجی که همه ساله در همین ایام توسط بنیاد دستان مهربان برگزار می‌شود امسال نیز هفتمین دور خود را با هدف تامین لوازم‌التحریر، کیف و پوشاک مدرسه برای دانش‌آموزان نیازمند کلید زد.

هستند کودکانی که خانوادهایشان در تأمین معیشت خود دچار مشکل‌اند و توانایی تهیه لوازم‌التحریر برای ادامه تحصیل کودکان خود را ندارند. این کمپین در راستای سیاست‌های حمایتی – تحصیلی بنیاد دستان مهربان با هدف تهیه لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزانی که خانواده‌هایشان استطاعت مالی برای ادامه تحصیل این عزیزان را ندارند برگزار می‌شود.

کمپین حمایتی – تحصیلی مداد نارنجی، یک کمپین بسیار گسترده در سطح کشور است که در صدد حمایت از ادامه تحصیل دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود. این کمپین تاکنون در شهرهایی از قبیل: تهران، کرج، تبریز، مراغه، ارومیه، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، زنجان، قم، ساری، گرگان، مشهد، زاهدان، شاهرود، رشت، یزد، قزوین و ایرانشهر سیستان و بلوچستان بر‌گزار شده است.

این کمپین به دلیل گستردگی و وسعت کشوری خود مورد توجه بسیاری از هنرمندان و سیمای ملی کشور قرار گرفت به نحوی که برنامه «خانواده یک» شبکه یک سیما از بنیان‌گذار بنیاد دستان مهربان دکتر شهرام فرجی در جهت تبیین هرچه بیشتر کمپین مداد نارنجی به عنوان میهمان و کارشناس حوزه نیکوکاری دعوت کرد.

وی در رابطه با انتخاب نام  «مداد نارنجی» برای این کمپین حمایتی –  تحصیلی گفت: رنگ نارنجی نشانگر عشق، امید و ایثار است. رنگی که هیچ تنش و جهت‌گیری خاصی ندارید و برای همگان آشنا و بیانگر پیام یاری رساندن به یکدیگر، به همین دلیل نام این کمپین را مداد نارنجی گذاشته‌ایم تا بگویم با پیوستن مردم مهربان ایران زمین به این کمپین می‌توان در قبال کودکان نیازمند عشق و ایثار به خرج داد و با فراهم آوردن شرایط مناسب تحصیل برای کودکان این سرزمین آینده این جامعه را از هم اکنون تأمین کرد.

هنرمندانی همانند: لیلی رشیدی، فاطمه گودرزی، حمید هیراد، حامد آهنگی، فریبا نادری، متین ستوده، پرستو صالحی، مارال فرجاد، محسن افشانی، نیما رئیسی، نیما کرمی، محمدرضا عیوضی، میثم ابراهیمی و… از حامیان کمپین حمایتی – تحصیلی مداد نارنجی در سال‌های اخیر بوده‌اند.

گفتنی است در کمپین مداد نارنجی ۱۴۰۲ برای ۱۰ هزار دانش‌آموز نیازمند لوازم‌التحریر و دیگر ملزومات تحصیلی تهیه و تامین می‌شود که این مهم توسط ۲۰ شعبه‌ی بنیاد در سراسر کشور صورت خواهد گرفت.

مردم مهربان ایران برای پیوستن به این کمپین و حمایت از دانش‌آموزان نیازمند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از روش‌های ذیل اهدا کنند:

شماره کارت:   ۶۱۰۴/۳۳۷۵/۳۹۱۳/۴۸۱۵

شماره حساب: ۸۵۸۲۶۲۳۷۹۴

پرداخت موبایلی: #۴۴۴*۷۳۷*

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .