نوجوان مبتلا به ایکتیوز در تیم پرسپولیس

پرطرفدارترین تیم آسیا روز گذشته میزبان یک نوجوان ایکتیوزی بود و تمرینات صبح خود را با این فوتبالیست با استعداد انجام داد.

به گزارش روابط عمومی دست‌های مهربان، محسن خلیلی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حضور حسین جان‌بزرگی –نوجوان مبتلا به ایکتیوز- می‌گوید: حسین استعداد بسیار بالایی در زمینه فوتبال دارد و با وجود بیماری ایکتیوز می‌تواند به‌خوبی رشد کند.

وی با اشاره به واگیردار نبودن بیماری ایکتیوز تأکید می‌کند: ایکتیوز یک بیماری غیرویروسی است و به دیگران انتقال نمی‌یابد و همان‌طور که دیدید امروز حسین در ترکیب تمرینی ما حضور یافت و با بچه‌ها تمرین و بازی کرد.

همچنین محمد انصاری مدافع ملی‌پوش پرسپولیس با تأکید بر بی‌خطر بودن بیماری ایکتیوز، از مردم کشور خواست تا همچون افراد عادی با این بیماران برخورد داشته باشند چراکه این افراد بیش از هر چیزی به پذیرش از سوی جامعه و افزایش اعتماد به‌نفس نیاز دارند.

حسین جان‌بزرگی نوجوانی است که از بدو تولد دچار بیماری ژنتیکی ایکتیوز است که این امر محدودیت‌هایی را برای او به وجود آورده است اما این نوجوانِ با اراده، به‌خوبی بر محدودیت‌ها چیره شده، به‌طوری‌که در این سن و سال مهمان افتخاری تمرین سرخ‌پوشان پایتخت می‌شود.

جان‌بزرگی هم‌اکنون تحت‌پوشش بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان قرار دارد که خدماتی همچون دریافت مستمری نقدی ماهیانه، درمان رایگان پزشکی و دندانپزشکی، سبد کالای ماهیانه و… دریافت می‌کند.

**لینک حمایت از بیماران ایکتیوزی**

**لینک گزارش تصویری وب سایت رسمی باشگاه پرسپولیس**

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − پنج =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .