روابط عمومی

23 آبان 1402

بدون دیدگاه

فاز دوم کمپین مداد نارنجی (مناطق محروم استان زنجان)

فاز دوم کمپین مداد نارنجی (مناطق محروم استان زنجان)

پویش فاز دوم کمپین مداد نارنجی (مناطق محروم) در استان زنجان 

در ۱۰ مهر ماه سال جاری، همزمان با شروع سال تحصیلی جدید فاز دوم کمپین مداد نارنجی در استان زنجان – دو روستای زنجان (مناطق محروم) با هدف تامین لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند برگزار شد. تحصیل و سواد آموزی یکی از مهم ترین و باارزش ترین رویدادهای فرهنگی است و تمام دولت ها و کشورهای جهان، افراد جامعه خود را به سوادآموزی و ادامه تحصیل دعوت و تشویق می کنند.

 سوادآموزی و کسب علم و دانش در اسلام جایگاه ویژه‌ای داشته و در همه جوامع وکشورها زیربنای توسعه، پیشرفت و ترقی به حساب می‌آید.

علم آموختن و قرار گرفتن در مسیر دانش و آگاهی به انسان جایگاه والایی می‌بخشد و او را به مقصد اعلای انسانیت می‌رساند و در مقابل فرد بی‌سواد به دلیل آگاه نبودن به مسائل ضروری جامعه‌اش همواره با مشکلات و معضلات فراوانی روبه‌رو می‌شود و از جایگاه و منزلتی که باید در جامعه برخوردار باشد عقب می‌ماند.                                                                                           .             
از آنجائیکه ایجاد فرصت برابر برای دانش‌آموزان نیازمند یک اقدام اجتماعی مهم محسوب می شود و تحصیل برای هر دانش‌آموز، یک فرصت بزرگ است با برگزاری کمپین مداد نارنجی تمام توانمان را به کار گرفتیم تا همه دانش‌آموزان به صورت برابر از این فرصت بهره مند شوند و کودکان نیازمند و جامانده نیز همچون دیگر محصلین لوازم اولیه تحصیل همچون کیف، لوازم التحریر، جامدادی و …. برخوردار شوند و حس خوب داشتن دفتر و مداد نو را به کودکان مناطق محروم هدیه دهیم چرا که هر یک از این کودکان سرمایه ملی این کشور و آینده سازن ایران هستند.

بنیاد دستان مهربان در استان زنجان با همکاری دفتر بانوان و خانواده استانداری با شناسایی دو مورد از مدارس روستاهای دور افتاده و نیازمند کمک کرد تا بوی ماه مهر، برای دانش آموزان نیازمند سرزمینمان، یادآور بوی ماه مهربانی باشد و دانش‌آموزان نیازمند نیز با امکانات مناسب به مدارس بازگردند و به رشد و پیشرفت خود ادامه دهند.

امید است که این اقدام بهبود آموزش و یادگیری دانش‌آموزان نیازمند را به همراه داشته باشد و آنها را به سمت آینده‌ای روشن و موفق هدایت کند.

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 5 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .